آندروید 11 را بلند 4GB کلاه بر روی فیلم های ضبط شده

در روزهای اولیه از گوشی های هوشمند ما را همراه با راه اندازی 16GB از ذخیره سازی آن ناچیز است و با استانداردهای

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399

در روزهای اولیه از گوشی های هوشمند ما را همراه با راه اندازی 16GB از ذخیره سازی آن ناچیز است و با استانداردهای امروز. دلیل این است که قطعنامه های صفحه نمایش کم بود به این معنی که نرم افزار نمی خواهد نیاز به hi-def دارایی. دوربین های ما نیز بسیار پایین و کیفیت آن بیش از حد, که بدان معنی است که عکس ها و فیلم ها لزوما نمی کشد تا فضای بیش از حد.

تبلیغات

اما این روزها تلفن های ما در حال تبدیل شدن بیشتر قادر به از همیشه و دوربین های ما نیز با توانایی فیلم برداری با کیفیت 4K. خبر خوب برای کاربران اندروید است که به عنوان کشف شده در آندروید به تازگی منتشر شده 11 بتا به نظر می رسد که گوگل برداشته 4GB کلاه وقتی که می آید به ضبط فیلم بر روی تلفن همراه آندروید خود را.

این بدان معنی است که اگر شما در حال ضبط یک ویدیو و آن را به 4GB در اندازه آن را متوقف خواهد کرد و یا تقسیم فایل های. با توجه به این که فیلم 4K را تا مقدار زیادی از ذخیره سازی این امر می تواند بسیار ناخوشایند برای کاربران و فیلمبرداران بودند که به دنبال استفاده از تلفن های خود را به ضبط ویدئوها و یا ایجاد فیلم. در حال حاضر که این کلاه برداشته شده است به نظر می رسد که شما باید قادر به ضبط فیلم برای زمانی که شما می خواهید تا زمانی که شما به اندازه کافی ذخیره سازی بر روی دستگاه شما.

در حال حاضر وجود دارد به نظر نمی رسد به هر گونه برنامه است که می تواند با استفاده از این ویژگی که انتظار می رود با توجه به این که آن را نسبتا جدید است. ما مطمئن هستیم که اگر این تغییر را به نسخه نهایی, اما این می تواند چیزی برای نگاه به جلو به آینده است.

در زمینه تلفن های همراه >عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره آندروید و گوگل. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن