افتخار ViewPad 6: تمام امکانات برای بودجه اپل رقیب

افتخار دارد اعلام کرد 10.4 اینچ تبلت در محدوده قیمت مناسب محصولات با تکنولوژی – اینجا همه امکانات برای آخرین ا

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

افتخار دارد اعلام کرد 10.4 اینچ تبلت در محدوده قیمت مناسب محصولات با تکنولوژی – اینجا همه امکانات برای آخرین اپل رقیب از صفحه نمایش, پردازنده.

این قرص جدید به نام افتخار ViewPad 6 و مثل بقیه افتخار محدوده از جمله گوشی های چنین به عنوان افتخار 9X آن را به احتمال زیاد به در بسته به عملکرد خوب برای یک قیمت مناسب.

مرتبط: بهترین قرص

این دستگاه دارای یک 10.4 اینچ صفحه نمایش با 2000 x 1200 وضوح 281ppi تراکم پیکسل. نسبت ابعاد 16:9.6 و آن را به یک صفحه نمایش به بدن نسبت 84%.

ابعاد کامل دستگاه به شرح زیر است: 254.2 mm x 154.9 mm x 7.8 میلی متر و وزن آن 475g. در آن اجرا می شود می گیرین 985 تراشه که دارای 5G اتصال و آن را ارائه می دهد MagicUI 3.1 نرم افزار.

گزینه های ذخیره سازی شامل 64GB 128GB یا 256GB (اگر چه این می تواند گسترش یافته 512GB با تشکر از اسلات Micro SD) در حالی که همچنین گزینه برای 6GB یا 8GB RAM. باتری زیادی 7250mAh ظرفیت و همچنین دارای ولتاژ 10 ولت/2.25 سریع شارژ. ارتباط فیزیکی شامل USB-C و پورت 3.5 میلیمتری هدفون در حالی که آن را نیز ارائه می دهد آخرین فای, 6 اتصال.

اگر شما می خواهید به استفاده از قرص خود را به گرفتن برخی از جرقه بزند اصلی عقب دوربین 13 مگاپیکسلی با وضوح (با فوکوس خودکار) و عکاسی از دوربین 8 مگاپیکسلی ultrawide زاویه امر با کانون ثابت.

مرتبط: بهترین اپل

رقیب اصلی این تبلت های جدید است به احتمال زیاد اپل به عنوان شاهد اپل محدوده بنابراین به طور کامل از تسلط بر بازار است. ما زمان بالا انتخاب iPad Air 2019. ما عاشق صفحه نمایش این دستگاه همراه با آن سطح بالا عملکرد و عمر باتری طولانی نه به ذکر است اپل بی همتا نرم افزار. بدون شک وجود دارد که افتخار باید کار خود را قطع به بازی رقیب خود را, اما ما در حال تشویق تا کنون عملکرد باتری و صفحه نمایش و مشخصات – اما صبر کنید برای آینده ما بررسی کنید که آیا واقعا می توانیم به اپل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن