هری و میغان جدیدترین ستاره های نت فلی هستند اما انتظار یک برنامه تلویزیونی واقعیت را نداشته باشید

ما مطمئنيم، مثل ما، تلاش های آينده شاهزاده هري و ميغان مارکل شب ها تو رو بيدار نگه ميداره. خوب در حال حاضر همه

توسط POSHTIBANNEWS در 12 شهریور 1399

ما مطمئنيم، مثل ما، تلاش های آينده شاهزاده هري و ميغان مارکل شب ها تو رو بيدار نگه ميداره. خوب در حال حاضر همه ما در نهایت می تواند خواب خوب شب، امن در دانش سلطنتی فرار با نت فلینز به عنوان تولید کنندگان محتوا امضا کرده اند.

این دو نفره که اوایل سال جاری زندگی را به عنوان اعضای کار خانواده سلطنتی بریتانیا متوقف کردند، قراردادی چند ساله با غول استریم امضا کرده اند تا مستند، فیلم، محتوای فیلمنامه ای و سریال های دیگری با هدف بچه ها بسازند.

دوک و دوشس ساسکس شرکت تولید خود را راه اندازی کرده اند و هم اکنون نزدیک لس آنجلس زندگی می کنند. آنها از پلت فرم جدید برای متمرکز کردن برنامه نویسی بر علل اجتماعی بیشتر نزدیک به قلب خود استفاده خواهند کرد.

مرتبط: بهترین نت فلی سی تلویزیون نشان می دهد و فیلم

این زوج در بیانیه ای که نیویورک تایمز گزارش داده است، گفتند: «تمرکز ما بر ایجاد محتوایی خواهد بود که اطلاع رسانی می کند بلکه امید می دهد.» "به عنوان پدر و مادر جدید، ساخت برنامه نویسی الهام بخش خانواده نیز برای ما مهم است." این جفت ارز اضافه می کنند که "دسترسی بی سابقه" ارائه شده توسط نت فلینز "به ما کمک خواهد کرد که به اشتراک گذاری محتوای تاثیر گذاری است که باز کردن عمل است."

همانطور که می توانید تصور کنید، نت فلی کس بسیار با کسب، که محتوای جدید هری و میغان را به 192 میلیون مشترک جهانی به ارمغان بیاورد.

تد ساراندوس، مدیر عامل مشترک نت فلیچ و مدیر ارشد محتوا می گوید: «ما به طور باورنکردنی افتخار می کنیم که نت فلی را به عنوان خانه خلاقانه خود انتخاب کرده اند و از گفتن داستان هایی با آن ها هیجان زده هستند که می تواند به ساخت تاب آوری و افزایش درک برای مخاطبان در همه جا کمک کند.»

البته نت فلی غریبه ای نیست که بزرگترین نام ها را از خارج از دنیای تلویزیون و فیلم ثبت کند و در سال ۲۰۱۸ با رئیس جمهور سابق آمریکا و بانوی اول باراک و میشل اوباما معامله کرده باشد. تعدادی از نشان می دهد که تصور می شود در تولید در حال حاضر وجود دارد, بدون هیچ طرح انتشار شرکت اعلام شده از هنوز.

البته دوشس با هالیوود غریبه نیست و پیش از رابطه اش و ازدواج بعدی با هری، یک حرفه تلویزیونی انجام شده به عنوان یک بازیگر را ایجاد کرده است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن