می تواند رگ ID سیب بزرگ بعدی امنیت یکی از ویژگی های ؟

با توجه به این که تمام چهره های ما منحصر به فرد هستند این ایده در پشت چهره ID است که این باعث می شود آن را امن

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

با توجه به این که تمام چهره های ما منحصر به فرد هستند این ایده در پشت چهره ID است که این باعث می شود آن را امن تر از اثر انگشت زیرا شما نمی توانید دقیقا "آسانسور" یک چهره مثل شما که اثر انگشت است. اما در صورت ID دور از کامل است و ما شاهد موارد در گذشته که در آن می توان آن را ضرب و شتم و به نظر می رسد که اپل در تلاش است به آمده تا با راه های جدید برای ایجاد یک سیستم امن.

تبلیغات

با توجه به ثبت اختراع کشف شده توسط آشکارا اپل به نظر می رسد که شرکت کوپرتینو می تواند به کاوش در یک شکل جدید از بیومتریک احراز هویت در قالب رگ. ثبت اختراع پیشنهاد استفاده از یک دوربین حرارتی برای اسکن چهره فرد را در زیر سطح و احتمالا استفاده از آن رگ به عنوان وسیله ای برای شناسایی کاربر و اعتبار آنها.

دلیل این است که در حالی که در سطح برخی از افراد مانند دوقلوها می تواند شبیه اما زیر رگ ممکن است بگویید یک داستان متفاوت است. این به این معنی است که حتی در دوقلوها ساختار و مسیر از این رگهای ممکن است از فردی به فرد متفاوت است و می تواند بیشتر منحصر به فرد. به اندازه کافی جالب توجه ورید شناسایی نیست دقیقا ،

در گذشته ما دیده می شود شرکت های ایجاد سیستم های احراز هویت مبتنی بر رگهای اما هرگز کاملا در با توجه به این واقعیت است که آن را به طور کلی متکی بر مردم قرار دادن مچ دست خود را روی یک اسکنر. این دقیقا ایده آل هنگامی که آن را می آید به دستگاه های تلفن همراه اما به عنوان ثبت اختراع نشان می دهد شاید تصویربرداری حرارتی می تواند آدرس آن است. متاسفانه با توجه به این که این ثبت اختراع ما مطمئن نیستید که چگونه جدی اپل در آوردن آن را به زندگی است. آخرین ما شنیده اپل است که ظاهرا هنوز هم علاقه مند در Touch ID و احتمالا راه اندازی یک آیفون با صفحه نمایش سنسور.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره چهره Id, ثبت اختراع, امنیت و Touch Id. منبع: patentlyapple



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب