Google Play Movies گزارش می افزاید: دالبی پشتیبانی از چشم انداز قبل از HRD10+

شده است وجود دارد هیچ برنده از HDR فرمت جنگ با Dolby Vision و HDR10+ ظاهر پذیرش دو مسئولیت برای آوردن صفحه نما

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

شده است وجود دارد هیچ برنده از HDR فرمت جنگ با Dolby Vision و HDR10+ ظاهر پذیرش دو مسئولیت برای آوردن صفحه نمایش ما سفیدتر سفیده تیره تر و رنگ های پر جنب و جوش تر.

نه همه کلید احزاب در حال حمایت از یک یا هر دو سیستم عامل به معنی دسترسی به, HDR, 4K محتوا هنوز هم بستگی زیادی در محتوا و پورتال خود را در تلویزیون تولید کننده.

در حال حاضر به نظر می رسد که برای Google Play Movies کاربران این وضعیت در مورد بهبود بخشد. FlatpanelsHD به جاسوسی از Dolby Vision لوگو در لیست در اندروید TV-صفحه Nvidia Shield دستگاه. در آمریکا و اروپا این سایت می گوید شما می توانید خرید یک Dolby Vision سازگار با نسخه های برنده جایزه اسکار فیلم, بذله گو. این معلوم نیست که چگونه بسیاری از فیلم های دیگر پشتیبانی می شوند در حال حاضر.

شما می توانید آرم در تصویر زیر:

ما تماس گوگل برای تایید و به روز رسانی خواهد شد این مقاله که شرکت در آن مسائل پاسخ. آن است که تعجب کنید دالبی پشتیبانی از چشم انداز رول اولین بار از زمانی که این شرکت تنها صحبت علنی درباره برنامه های خود را به ترکیب HRD10+ قبل از پایان سال 2020 است.

مرتبط: چگونه برای پیدا کردن, HDR, 4K محتوا در Netflix بکشد

در CES در ماه ژانویه این شرکت وعده داده که HDR10+ تجربه این سال آینده پیوستن به پشتیبانی موجود برای موجود HDR10 استاندارد است. در بیانیه گوگل گفت: "Google Play Movies & TV عمده UHD OTT توزیع کننده را حمایت HDR10+ برای خود UHD عناوین. مصرف کنندگان قادر خواهد بود برای لذت بردن از یک برتر UHD تجربه با محتوا از استودیوهای بزرگ در سال 2020 است."

وجود داشته اند نکات داخل برنامه کد به عنوان 9to5Google کشف راه بازگشت در ماه دسامبر.

باید Dolby Vision می رسند در فروشگاه بازی آن را بازی اپل پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا پلت فرم از طریق آن 4K جعبه تنظیم بالا. آمازون آتش تلویزیون استیک 4K محدوده همچنین پشتیبانی از Dolby Vision. استاندارد نیز پشتیبانی می کند تلویزیون تولید کنندگان مانند LG, Panasonic, Philips Vizio و سونی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب