پاسپورت من کجاست؟

شما اوايل امسال درخواست پاسپورت جديد داديد؟ ماه ها منتظر بودی تا پاسپورت تجديد شده ات رو بگيري؟ وزارت امور خار

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

شما اوايل امسال درخواست پاسپورت جديد داديد؟ ماه ها منتظر بودی تا پاسپورت تجديد شده ات رو بگيري؟ وزارت امور خارجه آمریکا می گوید: «انتظار تاخیر های قابل توجهی را داشته باشید.»

پس پاسپورت من کجاست؟

هر پنج شنبه وزارت امور خارجه وب سایت خود را با آمار backlog برای شماره جدید گذرنامه و تجدید گذرنامه به روز رسانی. تا پایان ژوئیه ۲۰۲۰، بیش از ۱ میلیون آمریکایی منتظر گذرنامه بودند. جای تعجب است که این عدد غیر معمول در مقایسه با شلوغ ترین هفته ها در یک سال عادی نیست. قبل از همه گیر شدن، زمان پردازش گذرنامه های معمول به طور متوسط ۶ تا ۸ هفته (۱ تا ۳ هفته برای بیشتر درخواست های تسریع شده) بود.

عملیات گذرنامه برای بیشتر قسمت در ماه مارس تعطیل است. با این حال کارکنان در حال بازگشت به آژانس ها و مراکز در فاز های یک، دو و سه. هر مکان بر اساس شرایط محلی در تاریخ متفاوتی باز خواهد شد. به خاطر داشته باشید که بسیاری از آژانس های بزرگ هنوز به بهره وری فاز یک نرسیده اند از جمله دفاتر آژانس گذرنامه در لس آنجلس، سن دیگو، سان فرانسیسکو، توسان و میامی.

درباره عملیات گذرنامه و زمان پردازش در مکان های خاصی در اینجا بیشتر بدانید.

و برای بررسی وضعیت فردی پاسپورت جدید یا تمدید شده خود، به اینجا بروید.

حال باید برای گذرنامه جدید درخواست کنم یا پاسپورت منقضی شده ام را تمدید کنم؟

شما باید صبر کنید تا مقامات دولتی چراغ سبز را به آژانس ها ببخشد. شما می توانید در یک برنامه کاربردی در حال حاضر قرار داده است، اما شما به احتمال زیاد تاخیر غیر قابل پیش بینی را تجربه کنید. و این بدان معناست که در حالی without your citizenship documents که منتظر شماست، بدون مدارک شهروندی خود مانند پاسپورت های قبلی و گواهی تولد و تابعیت خواهید بود.

شما به پاسپورت اضطراری نیاز دارید؟

اگر شما با یک وضعیت مرگ و یا زندگی اضطراری مواجه هستید، دفاتر پاسپورت را انتخاب کنید باز هستند برای کمک به شما در 72 ساعت (3 روز کاری) پاسپورت دریافت کنید. • واجد شرایط بودن برای این سرویس سریع به افرادی محدود می شود که با بیماری های جدی، آسیب ها، یا مرگ و میر در خانواده های فوری خود (والد، سرپرست قانونی، فرزند، همسر، خواهر و برادر یا پدربزرگ و مادر بزرگ) سروکار دارند. و تو بايد يه قرار ملاقات بذاري

فکر نهایی

وزارت امور خارجه و مراکز کنترل بیماری ها همچنان به اصرار آمریکایی ها برای جلوگیری از سفر غیر ضروری بین المللی است. و بسیاری از کشورها در حال حاضر به دلیل نرخ نسبتا بالای عفونت COVID-19 در اینجا ورود به مسافران ایالات متحده را انکار می کنند. اگر شما باید به خارج از ایالات متحده سفر, شما باید وب سایت های مربوط به سفارت خانه ها و یا کنسولگری های ایالات متحده برای کسب اطلاعات در مورد محدودیت ها, سیاست های قرنطینه خارجی, و اطلاعات فوری بهداشت و درمان.

منابع سفر بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب