اپل AirPods vs Samsung Galaxy جوانه پلاس: کدام یک از earbuds بهترین هستند ؟

اپل و سامسونگ دو تا از محبوب ترین مارک های تلفن و هر یک دارای مجموعه خود را از رقابت واقعی بی سیم. اپل مقرون ب

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

اپل و سامسونگ دو تا از محبوب ترین مارک های تلفن و هر یک دارای مجموعه خود را از رقابت واقعی بی سیم. اپل مقرون به صرفه ترین از earbuds آیا اپل AirPods (2019) در حالی که سامسونگ پاسخ می Samsung Galaxy جوانه+.

این AirPods وارد در سال 2019 در حالی که سامسونگ راه انداخته کهکشان جوانه+ در کنار کهکشان S20 گوشی های هوشمند پیش از آن در سال 2020 است. آن را بسیار iOS در مقابل آندروید در این نبرد بی سیم از earbuds.

به طوری که جفت بهتر است ؟ خواندن برای پیدا کردن.

مرتبط: بهترین های بی سیم از Earbuds

اپل AirPods vs Galaxy جوانه+ قیمت

اپل AirPods هزینه £159 با استاندارد شارژ مورد یا £199 با شارژ بی سیم مورد.

کهکشان جوانه+ همسان استاندارد AirPods با RRP £159 اما نگاهی به اطراف آنلاین و شما می توانید پیدا کردن برخی از رنگ انواع معلق در هوا در اطراف £130 خوانده شده را علامت.

اپل AirPods vs Galaxy جوانه پلاس – طراحی

کهکشان جوانه+ تغییر نکرده خیلی از, اصلی, با یک کمی بیشتر گسسته طراحی از AirPods (ارائه شده شما نمی انتخاب کردن برای رنگی زرد نسخه).

این AirPods' بنیادی شکل میله های بیش از کهکشان جوانه+' جمع و جور و دور ساخت. جوانه+ همچنین ارائه تعدادی از سیلیکون گوش و بال راهنمایی برای تناسب بهتر و انزوا سر و صدا. سامسونگ بی سیم از earbuds آمده در سیاه و سفید و آبی و سفید و زرد روشن انواع, در حالی که به نظر می رسد اپل محتوا به چوب با یک پایان.

به عنوان جوانه+ باید بال نکاتی که باعث می شود آنها بهتر مناسب برای پوشیدن در طول تمرینات است که بیشتر تقویت شده توسط یک IPX2 مقاومت امتیاز. که به جای کم, بنابراین بهتر است به استفاده از آنها را در باران. این AirPods لازم نیست IP امتیاز و نه آنها به خوبی مناسب برای در حال اجرا بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها می توانید یک عرق تمرین.

کهکشان جوانه+ برنده شدن در اینجا با گزینه های بیشتر در شرایط مناسب و واقعی IP امتیاز است که باعث می شود آنها را دستی برای ورزش است.

مرتبط: بهترین هدفون در حال اجرا

اپل AirPods vs Galaxy جوانه Plus – امکانات

H1 تراشه باعث می شود اتصال خود را AirPods فوق العاده سریع و آسان است. فقط باز کردن پرونده و محل آنها را در کنار یک آیفون برای دو جفت. AirPods نیز همگام سازی در سراسر حساب آیکلاد بنابراین دستگاه های دیگر می توانید به سرعت و اتصال قابل اعتماد و قوی است.

کهکشان جوانه پلاس' بلوتوث 5.0 اتصال نیز قوی اما AirPods ارائه یک احساس بیشتری از 'چسبندگی'. سامسونگ از earbuds نگاه برای به دست آوردن مزیت در باتری سهام با 11 ساعت در یک شارژ. این مورد ارائه می دهد یکی دیگر از 11 به 22 در مجموع. در حالی که AirPods تنها می تواند نگه دارید تا پنج ساعت شارژ, همراه با مورد آنها را 24 ساعت در کل.

هر دو پشتیبانی از شارژ بی سیم بسته به اینکه کدام نسخه از AirPods می کنید. اپل نیروهای شما را به پرداخت £40 حق بیمه برای استفاده از این ویژگی در حالی که سامسونگ شامل آن از گرفتن بروید با چی بی سیم قابلیت.

لازم به ذکر است که AirPods' توانمند اتصال به قدرت تنها واقعا ممکن است با اپل. کهکشان جوانه به علاوه اتصال نیز قوی با طول عمر باتری بیش از یک شارژ اما کمتر به طور کلی از AirPods اگر شما شامل چه شما از این مورد است.

هر دو شایستگی خود را, بنابراین اجازه دهید این یک رسم است.

مرتبط: بهترین سر و صدا لغو هدفون

اپل AirPods vs Galaxy جوانه Plus – صدا

اجازه دهید یک چیز روشن است -- نه AirPods و نه کهکشان جوانه پلاس' عملکرد صوتی است که برای دوست داران واقعی موسیقی در ذهن است.

این AirPods عدم crispness در ابزار و جزئیات در خواننده هر چند آنها قطعا یک پیشرفت عظیم بیش از این نکبتی EarPods که با آی فون. باس خوب است اما باس-آهنگ های سنگین فاقد سازمان و جزئیات است که باعث می شود آنها را ضعیف و کثیف به گوش دادن به.

و در نور طراحی و انزوا سر و صدا نیز ناامید کننده قادر به جلوگیری از سر و صدای محیط در محیط های بلند.

کهکشان جوانه به علاوه بهبود بیش از نسل اول است. کم پایان ارائه شده است با قدرت بیشتر و کنترل و باس فرمت بهبود یافته است که در حال حاضر این یک گام تا بیش از AirPods در ذهن ما است.

سه برابر یادداشت های گرفته شده به خوبی هر چند اواسط محدوده یک بار دیگر ناامید کننده است. Sibilance می تواند ظاهر را در حجم بالا و آنها نمی پویا ترین گوشی بی سیم ما گوش به. همه که گفت: آنها بسیار مناسب و معقول صدایی.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

اپل AirPods vs Galaxy جوانه Plus – حکم

کهکشان جوانه ها بیرون می آیند در بالای از نظر طراحی بهتر و مناسب یک IP امتیاز (بدون در نظر گرفتن چگونه کم آن واقع است).

این AirPods سایه آن از نظر اتصال به خصوص برای کاربران iOS. آنها همچنین به رخ کشیدن عمر باتری طولانی تر اما شارژ بی سیم می آید در حق بیمه که در آن با از earbuds سامسونگ آن را شامل به عنوان استاندارد.

وقتی که می آید به صوتی با کیفیت کهکشان جوانه+ win اما می دانم که هیچ یک از این هدفون مناسب برای audiophile جمعیت. اگر شما یک بازی گاه به گاه شنونده آنها کت و شلوار شما بدون مشکل.

عامل مهمی در این تصمیم است که تلفن شما با استفاده از. برای وفادار آی فون کاربران AirPods بیشتری را ارائه می دهد; در حالی که کاربران اندروید به خصوص سامسونگ صاحبان گوشی های هوشمند را دریافت بیشتر بنگ برای جفتک انداختن خود را با کهکشان جوانه Plus+' ویژگی های.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن