F1 2020 تریلر نشان می دهد پنج کلاسیک مایکل شوماخر اتومبیل شما می توانید درایو

F1 طرفداران نشده تا به حال مقدار زیادی برای لذت بردن از به تازگی با هیچ جایزه بزرگ مسابقه از اواسط ماه مارس به

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

F1 طرفداران نشده تا به حال مقدار زیادی برای لذت بردن از به تازگی با هیچ جایزه بزرگ مسابقه از اواسط ماه مارس به علت ادامه بیماری همه گیر کوروناویروس.

با این حال یک تریلر جدید برای این سال رسمی بازی ویدیویی از Codemasters داده شده در زمان طولانی بنزین سر چیزی را مزه مزه کنیم. دو دقیقه کلیپ نشان می دهد پنج اتومبیل های یاد رانده توسط افسانه هفت بار F1 قهرمان جهان مایکل شوماخر خواهد شد که drivable در لوکس قسط از این سال را به عنوان.

کسانی که اتومبیل های 1991 اردن 191 که در آلمان ساخته شده خود را در فرمول 1 اولین بار به عنوان به خوبی به عنوان 1994 Benetton B194 و 1995 پیگیری B195 که او را دیدم تاج گذاری پادشاه F1 در فصل پی در پی.

بازیکنان همچنین قادر خواهد بود به چرخ فراری F1-2000 که برنده تولید کننده اول آن رانندگان عنوان در 21-سال یک پست در F1.com اشاره می کند.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

برای باز کردن آن ماشین شما نیاز به خرید شوماخر Deluxe Edition از این بازی برای هر دو PC, PS4 و یا Xbox One زمانی که آن را راه اندازی در جولای 10. اگر شما خرید این نسخه و یا F1 2020 هفتاد و شما همچنین باز کردن فراری F2004 است که در آن "Schumi' برنده هفتمین و آخرین عنوان قهرمانی جهان.

شما می توانید تریلر جدید زیر:

"به عنوان بخشی از 70 سالگرد F1 این اتصالات به جشن موفق ترین قهرمان جهان در تمام دوران" گفت: Lee ماتر F1 حق رای دادن بازی مدیر در Codemasters. "ما به همان اندازه هیجان زده به در نهایت به اردن 191 و Benetton B194 به سری F1 به عنوان هر دو ساخته شده که درخواست جامعه ما در کنار دو بیشتر از او یاد ماشین."

به شوماخر Deluxe Edition بازی نیز به ارمغان می آورد دسترسی به بازی سه روز زود در حالی که وجود خواهد داشت جدید "با مضمون ماشین liveries و راننده سفارشی سازی اقلام از جمله منحصر به فرد تریبون جشن" Codemasters می گوید.

F1 حق رای دادن بوده است عظیم برنده برای Codemasters سال های و ما انتظار داریم این قسط به هیچ متفاوت است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن