اینتل پردازنده های Skylake شد نقطه اوج برای اپل در نهایت به انتقال دور از اینتل

ما از شنیدن شده است برای سال های سال است که اپل به دنبال توسعه خود چیپست مورد استفاده قرار گیرد در آن کامپیوتر

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

ما از شنیدن شده است برای سال های سال است که اپل به دنبال توسعه خود چیپست مورد استفاده قرار گیرد در آن کامپیوترهای Mac و در WWDC سال 2020 این شرکت تایید آن جایی که آنها انتظار می رود را به طور کامل انتقال خود را به کامپیوتر مک خود را سفارشی چیپست طی دو سال آینده.

تبلیغات

اما چه چیزی باعث اپل به تغییر ؟ چرا در حال حاضر ؟ چرا زودتر? چرا بعد ؟ با توجه به سابق اینتل اصلی مهندس فرانسوا Piednoël به نظر می رسد که نقطه اوج می توانست اینتل پردازنده های Skylake. سابق اینتل مهندس نشان داد در طول Xplane چت و جریان جلسه که وجود دارد مختلف QA مسائل با Skylake که او معتقد است که می تواند منجر به اپل در نهایت حرکت به جلو خود را با چیپ ست.

با توجه به Piednoël, "تضمین کیفیت Skylake بیش از یک مشکل است. آن را غیر طبیعی و بد است. ما شدن راه بیش از حد با استناد برای چیزهای کوچک در داخل Skylake. اساسا ما رفقا در اپل شد شماره یک filer از مشکلات در معماری. و که رفت واقعا بد است. زمانی که مشتری خود را شروع می شود پیدا کردن تقریبا به عنوان بسیاری از اشکالات که شما خود را, شما نمی پیشرو به جای حق."

البته وجود دارد بسیاری از دلایل دیگر که چرا اپل ساخته شده سوئیچ. توانایی خود را برای کنترل سخت افزاری خود به جای تکیه بر دیگران است که احتمالا یک دلیل بزرگ است. همچنین قرار نیست اپل در رحمت از دیگران مانند زمانی که اینتل تاخیر مواجه شد که می تواند تحت تاثیر اپل جدول زمانی از نظر عرضه محصول.

البته این فقط نظر یک سابق اینتل مهندس و آن را نمی ممکن است 100 ٪ دقیق تا آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره اینتل. منبع: pcgamer



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن