Sonos حرکت جدید در نسخه سفید و یک باتری خوش آمدید افزایش

Sonos راه اندازی کرده است یک نسخه جدید از آن واقعا قابل حمل بلندگو Sonos حرکت با یک قمری پایان سفید در حال حاض

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

Sonos راه اندازی کرده است یک نسخه جدید از آن واقعا قابل حمل بلندگو Sonos حرکت با یک قمری پایان سفید در حال حاضر همراه با استاندارد نسخه سیاه و سفید.

جدید رنگ همراه با به روز رسانی نرم افزار که صدا غول می گوید ارائه خواهد شد یک ساعت فوق العاده عمر باتری. این شرکت در حال حاضر وعده 10 ساعت عمر باتری پس از آپدیت خواهد شد نگه داشتن اکثر مردمی رفتن را از طریق یک روز تابستان در باغ.

جدید Sonos حرکت منتشر شده در اواخر سال گذشته مشخص شده به عنوان خروج از این شرکت تمرکز سنتی بر روی در خانه و چند اتاق و سیستم های صوتی. در حالی که آن را هنوز هم کار می کند در این زمینه نیز وجود دارد اتصال بلوتوث برای فعال کردن جفت شدن آسان بر روی بروید.

همانطور که انتظار می رود Sonos حرکت ارائه می دهد بزرگ صدای قدرتمند و با اعتماد به نفس باس عملکرد در حالی که یکپارچه سازی آمازون, الکسا, گوگل, دستیار و Apple AirPlay 2. به عنوان شما می خواهم انتظار آن را نیز سازگار با جدید Sonos S2 به روز رسانی. و TruePlay فن آوری را قادر می سازد که حرکت می کند به طور خودکار سازگار به محیط های جدید.

مرتبط: بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

این IP56 محافظت خواهد شد و مقاومت در برابر فرد چلپ چلوپ از استخر و یا آسمان و همچنین حفاظت از اشعه ماوراء بنفش به ارمغان می آورد بنابراین باید قادر به مقاومت در برابر روز های گرم تابستان.

آن نیمه بزرگ (240 x 160 x 126 متر HWD) و به خصوص سنگین در 3 کیلوگرم پس از آن کشش تعریف قابل حمل (شاید 'آزاد' بهتر خواهد بود؟). این که نمی شود ما بررسی اعطای Sonos حرکت شدت قابل توجه است و 4.5/5 ستاره.

Kob Monney نوشت: "Sonos حرکت عالی اولین بلندگوی بلوتوث از شرکت. آن را کشیده و تعریف "قابل حمل" بلندگو تا حدودی اما این همه ویژگی های شما می خواهم انتظار از Sonos محصول از جمله جریمه صدا. آن است که ارزان نیست ،

جدید قمری پایان سفید در دسترس برای قبل از سفارش در حال حاضر جلوتر از حمل و نقل از ژوئن 30. قیمت باقی مانده در $399/£399 است که از یک مبلغ سرمایه گذاری قابل توجهی برای یک باطری بلندگوی بلوتوث.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن