مطالعه می یابد دستگاه های اپل می تواند آسیب پذیر برد کوتاه بلوتوث حملات

با توجه به برخی از آن گفت که اگر ما با استفاده از بلوتوث و ما باید آن را خاموش کنید. این است که نه تنها کمک به

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

با توجه به برخی از آن گفت که اگر ما با استفاده از بلوتوث و ما باید آن را خاموش کنید. این است که نه تنها کمک به بهبود عمر باتری, اما آن را نیز کمک می کند تا نگه داشتن دستگاه های ما امن تر به عنوان آن را می سازد آن را undiscoverable توسط دستگاه های دیگر. معلوم است که وجود دارد ممکن است برخی از شایستگی به دومی ادعا می کند با توجه به تحقیقات اخیر کاغذ.

تبلیغات

با توجه به این مقاله با عنوان "تعصب: بلوتوث حملات جعل هویت" به نظر می رسد که محققان کشف کرده اند که کاملا تعدادی از محصولات اپل ظاهرا در معرض کوتاه برد بلوتوث حملات. چگونه این کار این است که مهاجم تلاش خواهد کرد به رابجای دیگری جا زدن قبلا دستگاه بلوتوث به کاربر فکر می کنم آنها در حال اتصال به آن که در واقعیت آنها نیست.

اگر شما را بکشد تا دستگاه خود را به تنظیمات بلوتوث, شما ممکن است دیدن یک لیست از دستگاه های که شما متصل به در گذشته مانند بلندگوهای بلوتوث, هدفون, smartwatches ، شما فرض کنید که این دستگاه می توان اعتماد کرد چرا که شما به صراحت زوج آنها را با گوشی یا لپ تاپ.

همچنین به نظر می رسد که نیازی نیست به خصوص فناوری پیشرفته برای متوقف کردن این حمله که در آن هکر می تواند با استفاده از یک ارزان قیمت Raspberry Pi دستگاه. خوشبختانه اپل بیشتر دستگاه های مدرن نمی کنند. این به نظر می رسد به تاثیر دستگاه های مانند آی فون 8 یا بالاتر 2018 اپل و یا در خانه و یا در سال 2017 جوانب مک بوک یا مسن تر. اگر شما خود در این دستگاه ما فرض کنید یک راه برای محافظت از خودتان خواهد بود برای غیر فعال کردن بلوتوث در زمانی که استفاده نمی کنید.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >کامپیوتر >تبلت. بیشتر بخوانید درباره هک, اپل, آیفون, و امنیتی است. منبع: imore



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن