اپل را به 'هکر دوستانه' اپل به بالا Bug Bounty Hunters

اپل به طور معمول نگه می دارد اپل خود را قفل شده است خیلی تنگ است. برخی شکایت کرده اند که این باعث می شود آن را

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399
اپل به طور معمول نگه می دارد اپل خود را قفل شده است خیلی تنگ است. برخی شکایت کرده اند که این باعث می شود آن را تقریبا غیر ممکن است برای سفارشی آی فون در همان سطح به عنوان یک دستگاه آندروید و اگر چه آن پیشنهاد شده است که این انجام شده است برای اهداف امنیتی. اما به نظر می رسد که اپل می تواند آرامش بخش در آن قانون حداقل برای یک گروه را انتخاب کنید از کاربران است.
تبلیغات

اپل اعلام کرده است که امروز با این شرکت شروع خواهد شد به وام ویژه "هکر دوستانه" اپل به bug bounty hunters. این اپل را تقریبا اجازه می دهد توسعه دهندگان و کاربران برای به دست آوردن دسترسی بی سابقه به عملکرد داخلی از آی فون در تلاش برای کمک به اپل کشف کردن هر گونه اشکالات و یا سوء استفاده هایی که ممکن است در دستگاه های خود را به طوری که آنها می توانید آنها را رفع کنید.

به گفته این شرکت "به عنوان بخشی از سیب تعهد به امنیت این برنامه طراحی شده است برای کمک به بهبود امنیت برای تمام کاربران iOS را بیشتر محققان برای آی فون و بهبود بهره وری برای کسانی که در حال حاضر کار بر روی iOS امنیت. این ویژگی در آیفون اختصاص داده شده به طور انحصاری به امنیت تحقیقات با کد منحصر به فرد اعدام و مهار سیاست."

البته نه فقط هر کسی خواهد بود قادر به گرفتن دست خود را بر روی این دستگاه. وجود خواهد داشت چند مورد نیاز است که شرکت کنندگان نیاز به ملاقات به منظور واجد شرایط برای شرکت در این برنامه است. شرکت کنندگان همچنین نیاز به یک پیشینه ثابت از توانایی خود را در پیدا کردن اشکالات در اپل سیستم عامل و یا سیستم های دیگر.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره هک, iOS, آی فون و امنیتی است. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب