گوگل را حذف فعالیت داده به طور پیش فرض اما گرفتن وجود دارد

گوگل در تلاش است برای افزایش شهرت خود را برای حفظ حریم خصوصی داده ها با اعلام آن خواهد شد خودکار حذف کاربران ج

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

گوگل در تلاش است برای افزایش شهرت خود را برای حفظ حریم خصوصی داده ها با اعلام آن خواهد شد خودکار حذف کاربران جدید' فعالیت داده به طور پیش فرض هر 18 ماه.

اما کلمه کلیدی در اینجا است 'جدید' users. کاربران موجود هنوز هم به گوگل بگویید که آنها می خواهند این شرکت به طور خودکار حذف تاریخچه موقعیت مکانی خود را, جستجو صوتی و فعالیت YouTube پس از 3 یا 18 ماه.

کسانی که کنترل معرفی شدند در سال گذشته پس از انتقاد از, گوگل, گذشته شیوه وقتی که می آید به کاربران "سابقه موقعیت مکانی". شرکت گسترش فراهم امروز توضیح داد در یک پست وبلاگ نوشته شده توسط پنیر بزرگ خود مدیر عامل شرکت سوندار پیچای.

مرتبط: بهترین VPN

او می نویسد: "ما همچنان برای به چالش کشیدن خودمان را به انجام بیشتر با کمتر و امروز ما در حال تغییر ما نگهداری داده ها شیوه برای ایجاد خودکار حذف به طور پیش فرض برای ما فعالیت های هسته ای تنظیمات.

"در اینجا چگونه کار می کند: از امروز شروع اولین بار که شما به نوبه خود در تاریخچه محل سکونت—که خاموش است به طور پیش فرض خود را—خودکار-حذف گزینه خواهد بود مجموعه ای از 18 ماه به طور پیش فرض. فعالیت وب و برنامه خودکار حذف خواهد شد و همچنین به طور پیش فرض به 18 ماه برای حساب های جدید. این به این معنی خود را از فعالیت داده خواهد شد به صورت خودکار و به طور مداوم حذف شده پس از 18 ماه به جای نگه داشته تا زمانی که شما انتخاب می کنید به آن را حذف کنید. شما همیشه می توانید به نوبه خود این تنظیمات را خاموش و یا تغییر خود را خودکار حذف گزینه است."

چرا گوگل نیست انتخاب برای انجام این کار برای همه حساب ها ممکن است افزایش برخی از ابرو. بعد از همه وجود دارد صدها نفر از میلیون ها نفر از مردم وجود دارد که در حال حاضر حساب گوگل و کاربران جدید را نشان دهنده بخش کوچکی از پایگاه کاربر.

برای آن دسته از کاربران موجود در گوگل می گویند آن ارسال خواهد شد به طور منظم یادآوری است که آنها می توانید انتخاب کنید که داده های خود را حذف و پس از یک دوره معینی از زمان. آنها همچنین می توانید انتخاب کنید به نگه داشتن خود را در حفظ اطلاعات توسط گوگل به طور نامحدود است که آنها پیدا کردن آن مفید است.

در وبلاگ گوگل می گوید آن است که همچنین با اضافه کردن دسترسی آسان به حالت ناشناس برای جستجو در گوگل به سادگی با کلیک کردن بر روی تصویر پروفایل خود را. این شرکت می گوید که آوردن یک حریم خصوصی را بررسی کنید تا به جستجو در گوگل به زودی. کاربران قادر خواهد بود به جستجو برای "توسط حساب گوگل من امن است؟" ،

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن