گوگل نظر سنجی به ظاهر تایید صفحه 4a صفحه 5 قیمت

هفته گذشته یک شایعه پیشنهاد کرده بود که قیمت آینده گوگل صفحه 4a می تواند تنظیم شود در $349. این نه تنها باعث م

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

pixel 4هفته گذشته یک شایعه پیشنهاد کرده بود که قیمت آینده گوگل صفحه 4a می تواند تنظیم شود در $349. این نه تنها باعث می شود آن را ارزان تر از سلف خود, اما آن را نیز باعث می شود آن را ارزان تر از آی فون اپل SE. البته با توجه به این که این یک شایعه آن را سخت به بگویید که چگونه دقیق این قیمت است.

تبلیغات

اما خبر خوب این است که آن را به نظر می رسد مانند وجود دارد می تواند برخی از حقیقت در این ادعا است. با توجه به پست ویرایش توسط u/Pop-Quiz_Kid به نظر می رسد که گوگل خبر از یک بررسی به برخی از مشتریان خود را به عنوان بخشی از آن Google Opinion Rewards نرم افزار. در این نظر سنجی شرکت می پرسد که کدام یک از این دو نظری گوشی های هوشمند مشتریان خواهد بود علاقه مند به خرید.

یکی از گوشی های "گوگل صفحه تلفن" است که ویژگی های پلاستیکی با دوام بدن است "اساسا مفید" و شامل یک جک هدفون 3.5 mm و قیمت با شروع از $349. احتمالا این خواهد بود که شایعه صفحه 4a گوشی های هوشمند که به دنبال "حق بیمه گوگل صفحه تلفن" با این که "بهترین گل سرسبد" گوگل تلفن و ارائه می دهد ویژگی های مانند "اول دسترسی" به آخرین ویژگی های Google و نوآوری همراه با "بهترین در کلاس" دوربین بی سیم شارژ و آب-مقاومت در برابر.

این گوشی خاص در یک فرضی قیمت $699 که بسیاری (از جمله خودمان) هستند با فرض آن است که صفحه 5. این نیز به نظر می رسد به اشاره است که مانند صفحه 4a صفحه 5 می تواند با قیمت ارزان تر از سلف خود صفحه 4 که سال گذشته راه اندازی شد در قیمت با شروع از $799.

در حال حاضر وجود دارد هیچ راهی برای تضمین این است که این خواهد بود که قیمت واقعی از صفحه 4a یا صفحه 5 اما بررسی است و نه گفتن و امیدوارم این کاهش قیمت در حال معامله واقعی.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره گوگل. منبع: ق



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن