جدید ارتقاء نینتندو سوئیچ انتظار می رود برای رسیدن به Q1 2021

سوئیچ نینتندو از چند سال پیش که راه اندازی شد، هیچ تغییری در سخت افزار خود ندیده است. نینتندو مدل جدیدی را با

توسط POSHTIBANNEWS در 5 شهریور 1399

سوئیچ نینتندو از چند سال پیش که راه اندازی شد، هیچ تغییری در سخت افزار خود ندیده است. نینتندو مدل جدیدی را با سوئیچ لیت معرفی کرد، اما در غیر این صورت هیچ ارتقاء دیگری وجود نداشت. با این حال، اگر قرار باشد آخرین شایعات باور شود، می توانیم سال آینده مدل جدیدی بسازیم.

تبلیغات

این بر اساس گزارشی از بلومبرگ است که ادعا می کند انتظار می رود نینتندو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ نسخه ارتقا یافته سوئیچ را معرفی کند. در حالی که این گزارش نمی گوید که چه نوع ارتقاء ما می توانیم انتظار داشته باشیم، آنها ادعا می کنند که نینتندو به دنبال معرفی قدرت محاسباتی بیشتر همراه با گرافیک 4K بود.

با توجه به چه مدت آن را از سوئیچ برای اولین بار راه اندازی شد، ما گمان می کنیم آن را مانند زمان برای ارتقاء به نظر می رسد. باید به این نکته اشاره کنیم که در گذشته شایعات متعددی وجود داشته است که نشان می دهد ارتقاء می تواند در راه باشد، اما نینتندو مدام آن شایعات را رد کرده است، بنابراین هنوز دیده می شود که آیا این گزارش جدید دقیق است یا خیر.

با این حال، همانطور که گفتیم، منطقی است که این شرکت مدل جدیدی را معرفی کند. PS5 و ایکس باک سری ایکس در راه هستند بنابراین اگر نینتندو امیدوار است که رقابتی بماند، یک مدل جدید و ارتقا یافته راه خوبی برای رفتن به آن خواهد بود.

در زمینه بازی >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد نینتندو و نینتندو سوئیچ. منبع: بلومبرگ



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن