گوگل صفحه 4a عملا تایید کرد در عجیب ترین راه قابل تصور

بیایید آن روبرو هستند, عصر leaker و قوام چرخه انتشار سالانه به معنی تعجب گوشی های هوشمند راه اندازی یک چیزی از

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

بیایید آن روبرو هستند, عصر leaker و قوام چرخه انتشار سالانه به معنی تعجب گوشی های هوشمند راه اندازی یک چیزی از گذشته. حتی بسیاری از بازیکنان بزرگ داده اند تا تلاش برای پنهان کردن همه چیز در این نقطه است.

مورد در نقطه سر گوگل سخت افزار بخش ظاهرا ارسال یک صدای جیر جیر از این منتشر نشده گوگل صفحه 4a گوشی های هوشمند.

محترم Rick osterloh را بازتوییت کرد توییتی امروز به مناسبت موفقیت شخصی – بازکردن زمین نشان راه رفتن قطر زمین در Fitbit (بازی جوانمردانه به او). اما بررسی دقیق تر از تصویر قطره یک اشاره که بیش از گوشی های هوشمند استفاده شد در زمان. وجود یک فضا به سمت چپ ساعت که نشان می دهد یک سوراخ پانچ صفحه نمایش.

مرتبط با: آندروید 11 ویژگی های

که صفحه گوشی به طور گسترده مخفیگاه آنان برای اولین بار به سنگ پانچ سوراخ نمایش داده شود ؟ چرا این صفحه 4a البته!

اگر شما نیاز به هر گونه بیشتر نکات آندروید, پلیس انجام داده است تعداد کمی خرد و وضوح تصویر 2048×945 است که به همان نسبت – البته کوچک توسط توییتر – به عنوان شایعه 2340×1080 با وضوح انتظار ما برای دیدن بر روی صفحه 4a.

صدای جیر جیر است و هنوز هم زندگی می کنند بیش از حد پس از آن به نظر می رسد ما ریک به طور کامل آگاه از تخم مرغ عید پاک او را تنها گذاشته است.

البته این هیچ تضمینی وجود ندارد. اما ما نمی توانیم تصور کنید که رئیس مبلغ برای محدوده پیکسل بود و آمد و رفت به دور زمین با استفاده از یک دستگاه از دیگر اندیشه های سازنده به عنوان روز خود را به روز تلفن.

اکثر ناظران انتظار دارند این صفحه 4a و 4a XL گوشی های هوشمند به زمین در برخی از نقطه در چند هفته آینده. این صفحه 3a و 3a XL راه اندازی شد از یک سال پیش در این ماه در Google I/O 2019.

این رویداد را سال لغو شده است, اما آن را به حال شده است به جای برنامه ریزی شده در مارس 12. می تواند ما را ببینید mid-ranger و رقیب برای آیفون SE راه اندازی هفته آینده ؟ بیایید امیدوار باشیم ،

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن