برنده و بازنده : بچه ها سقوط گزاف گویی به پیروزی ، در حالی که ایکس باکس از دست می دهد فروشنده سیستم کلیدی

با بالا گرفتن درجه حرارت به درجه ناخوشایند، هفته فراموش نشدنی برای همه دلایل اشتباه بوده است. آن زمان خوبی برا

توسط POSHTIBANNEWS در 26 مرداد 1399

با بالا گرفتن درجه حرارت به درجه ناخوشایند، هفته فراموش نشدنی برای همه دلایل اشتباه بوده است.

آن زمان خوبی برای ماندن در داخل خانه و بازی پس از آن، به خصوص با مجمع خلاق راه اندازی حماسه جنگ مجموع: تروی به صورت رایگان در حماسه بازی فروشگاه. همچنین برخی از اخبار نه خیلی خوب در جبهه بازی وجود دارد, با اپل و گوگل کشیدن Fortnite از فروشگاه های برنامه مربوطه خود را پس از حماسه بازی نقض قوانین.

اما برنده ها و بازنده های اصلی هفته چه کسانی هستند؟ پایین بروید تا بفهمیم.

مرتبط با : بچه ها سقوط : بررسی نهایی حذفی

برنده : بچه ها سقوط بازدید 2 میلیون بخار فروش

این دانش مشترک است که نبرد سلطنتی فرمت است resoundingly موفق، با انگاره های Fortnite، افسانه راس زاویه زاویه ای و تماس با وظیفه: Warzone همه اثبات بازدید عظیم. و با این حال هنوز هم شوک لذت بخش برای دیدن zany jelly - bean میانجی را در ژانر به برزخ.

به جای gunning کردن دشمنان برای تبدیل شدن به یکی از آخرین ایستاده، بچه ها سقوط: نهایی Knockdown می بیند شما را با 59 بازیکن در یک Gameshow سبک تاکاشی قلعه رقابت، با شخصیت های قابل تنظیم ژله باله پریدن بیش از موانع، تعقیب فوتبال بیش از حد و اجتناب از بهمن از میوه تندرست.

به نظر بچه ها سقوط بدون شک به نظر می رسه که به نظر می رسه که به نظر می رسه که خیلی ها شون رو به اندازه خودش می کنن ناشر Devolver دیجیتال تایید کرده است بچه ها سقوط ساخته شده است حداقل 2 میلیون فروش در بخار به تنهایی. و با پلی استیشن دادن آن را به عنوان بخشی از این ماه PS پلاس freebie ، حساب پخش کل به احتمال زیاد بسیار ، بسیار بالاتر خواهد بود.

همه چیز فقط به دنبال بهتر شدن برای بازیکنان بچه پاییز پس از وعده جدید مینی بازی ها و گزینه های سفارشی ورود در آینده به روز رسانی فصلی. و با بچه ها سقوط اثبات می شود تا محبوب, ما به احتمال زیاد آن را در نهایت خواهد شد در ایکس باکس و سوئیچ وارد بنابراین حتی بیشتر پارسه می تواند در پیوستن به در بازی ژله ای.

مرتبط با : بهترین ایکس باکس سری X بازی ها

Halo Infinite

بازنده ها: هاله یک ضربه عظیم به ایکس باکس را به تاخیر بیندازد

تاخیر بازی های ویدئویی به سختی نادر است، و آنها همیشه باید استقبال شود اگر این بدان معنی است که توسعه دهندگان زمان بیشتری برای اطمینان از بهترین محصول نهایی ممکن اعطا می شود. که گفت : هیچ انکار مقیاس تاخیر هاله بی نهایت وجود دارد ، با ایکس باکس سری ایکس ایکس از دست دادن بزرگترین راه اندازی منحصر به فرد خود را.

با کمی به ظاهر جدا کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس پیش از پرتاب، هاله Infinite مسلما بزرگترین کارت آس مایکروسافت برای پارسه لورینگ بیش از به تیم سبز بود. با هاله بی نهایت در حال حاضر به تاخیر افتاده 2021, ترکیب راه اندازی منحصر به فرد ایکس باکس در حال حاضر به نظر می رسد تا از متوسط ساخته شده, ذرت, اثر تتریس: متصل و یاکوزا: مانند یک اژدها – آن را یک مبارزه به تماس با هر یک از این عناوین بالقوه 'فروشندگان سیستم'.

در سمت آبی، تایید شده است که مرد عنکبوتی مارول: مایلز مورالس در کنار PS5 پرتاب خواهد شد. این یک ماجراجویی تمام طول مانند اصل نخواهد بود، اما به احتمال زیاد طرفداران را بازنخواهد داشت. حلقه مرگ نیز به عنوان یک زمان دار منحصر به فرد تایید شده است، اگر چه معلوم نیست که آیا آن را در کنار PS5 در زمان نوشتن راه اندازی خواهد شد. اگر شما قضاوت کنسول های بعدی نسل تنها در بازی های پرتاب، آن را امن است که می گویند PS5 است مزیت.

که همه گفت، کسانی که ناامید به بازی هاله لزوما به پلی استیشن تغییر نمی کند فقط به دلیل آنها باید طولانی تر از انتظار انتظار می رود. و تاریخ به ما می گوید که بازی های پرتاب که تاثیر گذار در فروش سخت افزار در نهایت نیست. برای مثال، تنها بازی های قابل توجه پرتاب PS4 منحصر به فرد Resogun، Killzone Shadowfall و Knack بودند، با این حال کنسول در رفت و فروش بیش از 110 میلیون واحد.

بنابراین تاخیر هاله نامتناهی بعید است ضربه حذفی برای ایکس باکس سری X، اما مایکروسافت بدون شک لعنت شانس خود را به عنوان آن را به یک مسابقه که در آن هر مزیت شمارش سر.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن