EE جدید سیم کارت-تنها معامله می شود شما 50GB فقط برای £10

به دنبال فربه سیم-تنها قرارداد معامله است ؟ EE کردم برخی از عالی 50% تخفیف در آن داده های بزرگ بسته است. برای

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

به دنبال فربه سیم-تنها قرارداد معامله است ؟ EE کردم برخی از عالی 50% تخفیف در آن داده های بزرگ بسته است.

برای bingers و پارسه در خارج وجود دارد EE آوردن گرما با آن سیم کارت-فقط با پرداخت ماهانه طرح اصلاح بیش از حد نخ نما 50% هزینه ماهانه برای اولین بار در سه ماه.

اگر شما علاقه داشتن به شبکه 50GB طرح پس پرداخت فقط 10 پوند در ماه برای اولین بار خود را سه ماه پس از آن بازگشت به آن هنوز هم معقول و منطقی نرخ 20 پوند در ماه است. کردم مناظر خود را در مجموعه بالاتر ؟ EE مشغول به کار سحر و جادو خود را با آن 100GB طرح بیش از حد در حال حاضر فقط 15 پوند برای سه ماه اول و £30 پس از آن برای 12 ماه برنامه. شما همچنین می توانید ارتقاء به 18 ماه قرارداد در هر زمان اگر شما خوشحال هستید به چوب با این سرویس برای دیگر.

با هر دو برنامه های آینده 4G مجهز شده شما می توانید سود از سریع ترین در دسترس سرعت دانلود در پهنای باند 4G در کنار نامحدود دقیقه و متون. EE سیم-تنها برنامه همچنین شامل اتحادیه اروپا رومینگ در سراسر کشورهای منتخب شما اجازه می دهد خود را به استفاده از کمک هزینه ماهانه به عنوان طبیعی به عنوان شما سفر بدون هزینه های اضافی در بالای ماهانه خود را رای.

البته با هر EE قرارداد شما یک تن از رایگان عکس قدرت پردازش بالای خود را شاداب اطلاعات از جمله شش ماه از اپل موسیقی ام تی وی, بازی و BT ورزشی به مدت سه ماه و شش ماه از خدمات جریان Britbox.

شایان ذکر است که با یک دوز سنگین از اطلاعات شما به احتمال زیاد برای معدوم کردن از طریق آن از ماه به ماه و حتی با یک تن از bingeing و جریان مورد علاقه خود را موسیقی و پادکست ها. به همین دلیل این سیم تنها طرح چنین ارزش بسیار عالی برای پول با کمی نیاز به چلپ چلوپ کردن در یک فضای مجاز: نامحدود مقابله با این مقدار اطلاعات در حال حاضر در اختیار شما می باشد.

در بالا از فوق العاده قدرت پردازش خام نیز ارائه می دهد داده های کلاه حصول اطمینان در صورت بعید است شما بیش از مبلغ ماهیانه خود را, شما نمی خواهد صرف زمین در اتهامات عنوان شده علیه. با خانواده هدیه, شما همچنین می توانید اضافه کردن و به اشتراک گذاری داده ها با اعضای خانواده بیش از حد.

یک پیشنهاد عالی دریافت 50 ٪ تخفیف سه ماه اول بزرگ خود را به برنامه داده با این EE سیم-تنها قرارداد معاملات و لذت بردن از 50GB برای تنها £10 ماه و 100GB برای تنها £15.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن