با وجود چین-آمریکا تنش اپل بود که سریعترین رشد نام تجاری در چین

این هیچ راز است که تنش بین آمریکا و چین در تمام زمان بالا اما به نظر می رسد که با وجود سرد نگرش هر دو کشور در

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

این هیچ راز است که تنش بین آمریکا و چین در تمام زمان بالا اما به نظر می رسد که با وجود سرد نگرش هر دو کشور در برابر یکدیگر اپل در واقع به نظر می رسد بسیار خوب انجام بیش از در چین است. این است که با توجه به یک گزارش از مقابل تحقیقات به جایی که آنها در بر داشت که اپل شد سریعترین رشد گوشی های هوشمند با نام تجاری در Q2 سال 2020 است.

تبلیغات

با توجه به داده های خود را, اپل, گوشی های هوشمند حجم فروش با رشد 32% سال بیش از سال. این بیت را دوست دارد از هواوی که رشد 14 ٪ (سالانه) در حالی که دیگر گوشی های هوشمند چینی با مارک های چنین به عنوان Vivo, Lenovo و Xiaomi در واقع شاهد رشد منفی. پیشنهاد شده است که این انفجار در رشد است که به لطف آی فون SE که برچسب قیمت مقرون به صرفه باعث می شود آن را یک ارزش برای پول خرید.

اما به نظر می رسد که اپل رشد عظیم در Q2 سال 2020 در چین به اندازه کافی به آن مقدار از سهم بازار در کشور است. با توجه به قرابت به نظر می رسد که Huawei سهم بازار در چین به عنوان Q2 سال 2020 است نشستن در یک گسترده 46%, در حالی که اپل سهم بازار در این کشور است که در 9٪.

این گزارش همچنین نشان می دهد که 5G فروش گوشی های هوشمند در این کشور هستند و در واقع انجام این کار بسیار خوبی که در آن از هر سه گوشی فروخته شده در این کشور در حال 5G. اپل انتظار می رود برای راه اندازی یک 5G آیفون بعد از این سال پس از آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه آن را ممکن است تحت تاثیر قرار دهد این شرکت سهم بازار.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره چین, Huawei, Asus Vivo و Xiaomi. منبع: counterpointresearch



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن