سامسونگ تایید اندازی جدید Galaxy, برابر, توجه داشته باشید کهکشان 20 بعد از این سال

تصویر های اعتباری – LetsGoDigitalتبلیغاتاگر شما نگران بودند که coronavirus را به نحوی تحت تاثیر انتشار گوشی ها

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

تصویر های اعتباری – LetsGoDigital

تبلیغات

اگر شما نگران بودند که coronavirus را به نحوی تحت تاثیر انتشار گوشی های هوشمند در این سال به نظر می رسد که سامسونگ هنوز در مسیر انتشار گوشی های جدید بعد از آن در سال. در طول سامسونگ درآمد تماس این شرکت تایید کرده است که آنها قصد انتشار دو گوشی جدید بعد از این سال.

این خواهد آمد در قالب Samsung Galaxy Note 20 است که بیشتر یا کمتر قابل انتظار بود و همچنین یک کهکشان جدید بریزید گوشی. سامسونگ نمی شیرجه رفتن به جزئیات هر دو گوشی اما این شرکت ادعا که این گوشی خواهد بود "تمایز محصولات در بخش حق بیمه".

ما شده اند با شنیدن شایعاتی که سامسونگ در حال برنامه ریزی در یک پیگیری به کهکشان برابر بود که در سال گذشته راه اندازی شد. این شرکت پس از راه اندازی دو تاشو گوشی یکی در قالب کهکشان برابر از 2019 و در اوایل سال جاری سامسونگ در واقع راه اندازی یک دوم foldable با Galaxy Z تلنگر.

نه بسیار دیگری شناخته شده است در مورد هر دو گوشی اما به لطف ارائه شده توسط LetsGoDigital ما تصوری از آنچه آینده توجه داشته باشید کهکشان 20 به علاوه می تواند مانند نگاه کنید اما مثل همیشه آن را احتمالا بهترین به آن را با یک دانه نمک در حال حاضر تا زمانی که ما می توانیم بیشتر رسمی جزئیات.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره کهکشان بریزید و سامسونگ. منبع: فوربس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب