Cuphead می تواند در آینده برای PS4 با توجه به زودرس دیجیتال لیست

یک مثال برای Cuphead به نظر می رسد در فروشگاه پلی استیشن در برخی از مناطق اشاره که یک پورت از platformer هاردک

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

یک مثال برای Cuphead به نظر می رسد در فروشگاه پلی استیشن در برخی از مناطق اشاره که یک پورت از platformer هاردکور در آثار برای سونی کنسول.

شروع زندگی خود را به عنوان یک ایکس باکس یکی از منحصر به فرد Cuphead در حال حاضر در دسترس بر روی PC و Nintendo سوئیچ. بنابراین آن را حس برای PS4 پورت به دلیلی در برخی از نقطه. به نظر می رسد که زمان آن تقریبا بر ما اگر این لیست به اعتقاد شود.

این لیست می آید از Wario64 در توییتر که اشاره کرد که Cuphead به نظر می رسد در فروشگاه پلی استیشن در انتخاب مناطق, اما شما در حال حاضر قادر به دسترسی به لیست خود را. هنوز آرم وجود دارد برای همه برای دیدن همه اما تایید آن در راه است.

Geoff Keighley میزبانی یک 'بازی های تابستانی متحرک' جریان در 4ساعت BST که از ویژگی های یک به روز رسانی بزرگ از یک معشوق, indie در, استودیو, که قطعا برای تلفن های موبایل مانند آن می تواند مربوط به Cuphead. این احتمال وجود دارد که Cuphead مثال پدید آمده پیش از رسمی خود را اعلام و ما به شنیدن در مورد آن بعد از امروز. انگشتان عبور به صورت فوری راه اندازی!

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

اگر شما با آن آشنا نیست Cuphead آن obscenely 2D platformer به چالش کشیدن که در آن شما را در مجموعه ای از سطوح و کارفرمایان در سراسر زرق و برق دار دست کشیده محیط های کلاسیک الهام گرفته کارتون. این فوق العاده درآمد خوبی سزاوار 4/5 در بررسی اصلی ما.

"این تقریبا نیازی به گفتن نیست که تصاویری باور نکردنی ایجاد خیره کننده run-and-gun رئیس battler که به نظر می رسد مستقیما از 1930s 'toons. در واقع, این, ارائه, از, صوتی, موسیقی و به طور کلی پرنیان غیر قابل باور" می خواند ما حکم از استوارت اندروز.

"Cuphead خواهد بود بیش از حد دشوار است برای برخی از بازیکنان و شما می خواهم به نگاه به امثال Nioh یا Dark Souls برای پیدا کردن چیزی به عنوان خشن و بی رحم است. آن را به برخی از جدی مهارت و تجربه به ضرب و شتم کسانی که کارفرمایان اما Cuphead نگه می دارد و در آوردن شما را برای بیشتر تا زمانی که شما انجام دهد."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن