آیفون 12 را نمایش می تواند و نه ناامید کننده

از زمانی که اپل راه اندازی iPad Pro با آن 120 هرتز ارتقاء نمایش بسیاری از آنها تعجب اگر تکنولوژی را همیشه پیدا

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

از زمانی که اپل راه اندازی iPad Pro با آن 120 هرتز ارتقاء نمایش بسیاری از آنها تعجب اگر تکنولوژی را همیشه پیدا کردن راه خود را به آی فون. شایعات در ابتدا ادعا کرد که این می تواند اتفاق می افتد با آیفون 12 این سال, اما در حال حاضر با توجه به leakster حداکثر Weinbach که می تواند تغییر برای بدتر است.

تبلیغات

دلیل این است که با توجه به Weinbach او ادعا می کند که در طول تست از 120Hz به فن آوری است که ظاهرا نه شانس خیلی خوب و موفق 3 از 20 تست که ظاهرا خوب نیست به اندازه کافی برای این شرکت است. یک خبر خوب وجود دارد چرا که اپل هنوز هم با توجه به آن, اما در حال حاضر به نظر نمی رسد بیش از حد خوش بینانه است.

معلوم نیست که چه نوع از مسائل اپل ممکن است با آن مواجه شده اند با 120Hz نمایش پیکسل, و آن را نیز کمی عجیب و غریب است. این است زیرا بسیاری از دیگر گوشی آندروید سازان معرفی دستگاه های با 120Hz نمایش بنابراین ما مطمئن نیستید که چه نوع از مشکلات اپل در حال تجربه است که دیگران را نه.

ممکن است که شاید اپل در تلاش است تا خود را با استفاده از فن آوری به ایجاد این صفحه نمایش است که می تواند منجر به برخی از مسائل اما ما نمی توانیم با اطمینان می گویند. این به این معنی است که در حالی که آی فون اپل 12 نمایش را ادامه خواهد داد به نگاه به عنوان زیبا به عنوان قبل از آنها ممکن است با اذوقه و نوشابه صاف 120 هرتز سرعت رفرش که برخی امیدوار بودند.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن