Crash Bandicoot returns یک بازی موبایل بعد از این سال

Crash Bandicoot: در اجرا! به ارمغان می آورد یک آیکون بازی عنوانی Crash Bandicoot برای reimagined 2020 تفرج. در

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

Crash Bandicoot: در اجرا! به ارمغان می آورد یک آیکون بازی عنوانی Crash Bandicoot برای reimagined 2020 تفرج. در این زمان او با بازی در یک موبایل ماجراجویی ایجاد شده توسط مالت بر اساس Candy Crush توسعه دهندگان پادشاه.

دکتر نئو کورتکس بار دیگر بازگشت به تسخیر جهان و به طور کلی به هم بزنید تا مشکل. آن می افتد به سقوط و خواهر خود را زنده به صرفه جویی در روز. بازیکنان کمک خواهد کرد که آنها را انجام دهید تا بازی را از طریق بی پایان-دونده-عنوان سبک.

ما نه انتظار عمیق و حرکت طرح اما پادشاه کارشناسان در اعتیاد آور موبایل سرگرم کننده – به عنوان استودیو کار بر روی Candy Crush گواه. ما مشتاق به دیدن اگر آنها می توانند تولید مثل همان سطح از pick-up-and-بازی سرگرم کننده در اینجا.

این بازی نه در آزادی کامل در انگلستان فقط رتبهدهی نشده است, اما ما ایده خوبی از آنچه انتظار می رود پس از یک محاکمه آزاد در مالزی.

مرتبط با: بهترین گوشی های ارزان – 10 کم هزینه گزینه های

"ما واقعا هیجان زده را به این خوبی شناخته شده و بسیار دوست داشتنی حق رای دادن به تلفن همراه" گفت: Stephen جارتبازی خلاق منجر شود. "جاه طلبی ما این است که تبدیل به دونده تجربه با سقوط در حالی که با اضافه کردن عمق و پیشرفت از طریق یک تنوع از ویژگی های هیجان انگیز از جمله معنی دار اجتماعی تهیه و پایه ساختمان است. الهام از سقوط پر جنب و جوش تاریخچه ما برنامه ریزی برای بازگرداندن شخصیت های کلاسیک و کارفرمایان و دشمنان و زمین و قرار دادن آنها در یک ماجراجویی جدید برای علاقهمندان به بازی به بازی بر روی بروید" (از طریق PR مستند در یک dvd).

وجود انگیزه ای برای پیش ثبت نام. بازیکنان که قبل از ثبت نام دریافت خواهد شد منحصر به فرد آبی کفتار پوست در روز راه اندازی – طرفداران ممکن است به یاد داشته باشید پوست از Crash Team Racing: نیترو سوخت. به قبل از ثبت نام به وب سایت رسمی بروید.

برای طعم و مزه از آنچه در جدید Crash Bandicoot عنوان یک نگاه در تریلر زیر مشاهده کنید. آن را ندارد به دور مقدار با توجه به گیم پلی اما نشان می دهد برخی از این بازی را انتخاب و طراحی و ایده های پشت سقوط آخرین تفرج.

مرتبط با: OnePlus و حماسی بازی پیوستن به نیروهای خود را برای ارائه یک 90FPS Fortnite تجربه در تلفن همراه

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن