بوز NC 700 هدفون در مقابل سونی WH-1000XM3: که ANC هدفون برای شما ؟

اگر شما به دنبال برای برخی از بالای محدوده بی سیم over-ear headphones, سپس شما ممکن است اندازه تا Bose Noise C

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

اگر شما به دنبال برای برخی از بالای محدوده بی سیم over-ear headphones, سپس شما ممکن است اندازه تا Bose Noise Cancelling Headphones 700 یا سونی WH-1000XM3. هر دو مجموعه ما را تحت تاثیر قرار در تست اما کدام بهتر است ؟

شایان ذکر است که فورا این هر دو فوق العاده محصولات. بوز NC 700 هدفون صعود چهار و نیم امتیاز ستاره در بررسی ما در حالی که سونی ارائه کردم نادر امتیاز پنج ستاره. اما آنها نسبتا سنگین برچسب قیمت برای مطابقت با.

مرتبط: بهترین های بی سیم از Earbuds 2020

بوز NC 700 هدفون در مقابل سونی WH-1000XM3 – قیمت

بوز NC 700 هدفون هستند کمی گران تر در آینده در £350 نسبت به £330 Sonys. با توجه به این که سونی WH-100XM3 هدفون pipped بوز آنهایی که در این پست و در یک زن و شوهر از مناطق کلیدی این تعجب است که آنها نیز گزینه ارزان تر.

بوز NC 700 هدفون در مقابل سونی WH-1000XM3 – طراحی

سونی هدفون کمی chunkier در حالی که Bose هدفون رفته اند برای کوچکتر شیرازه. که براق, گروه فولاد ضد زنگ است و مستقل از ویژگی های طراحی از بوز NC 700 هدفون در جای دیگر آن را یک حداقلی اما جذاب جفت هدفون.

سونی را کمی بیشتر با کتاب وقتی که می آید به هدفون طراحی, اما بسیاری از کاربران ممکن است ترجیح می دهند chunkier بیشتر نگاه سنتی.

Sony WH-1000XM3

مرتبط با: Sony WH-1000XM3 نقد و بررسی

Bose Headphones 700

مرتبط با: بوز NC 700 نقد و بررسی

بوز NC 700 هدفون در مقابل سونی WH-1000XM3 – امکانات

هر دو این هدفون باید تمرکز بر لغو سر و صدا اما سونی ارائه شده که در بالا می آید.

ما در بررسی ما دارای سونی WH-1000XM3 هدفون به عنوان "بهترین نویز تا کنون". بوز NC 700 هدفون تابع در عنوان خود و انجام یک کار بزرگ اما فقط نمی تواند کاملا برابر عملکرد رقیب مجموعه ای از سونی.

ما منتقد گفت:

"WH-1000XM3 را لغو سر و صدا خیلی خوب است آن را احساس می کند کمی فوقالعاده است. هر سحر و جادو سونی قرار داده و به QN1 تراشه آن را کاملا کار می کند. وجود دارد که بدون اغراق در ادعای سونی از بهبود اواسط فرکانس بالا دست زدن.

"من برای اولین بار سعی کردم 1000XM3 مشغول تجارت نشان می دهد کنوانسیون طبقه بسته بندی شده با روزنامه نگاران و مهندسین nattering دور و من آنها را نسبت به 1000XM2. آنهایی که قدیمی بودند هیچ دولا دولا راه رفتن اما WH-1000XM3 روشن بهبود است. کاهش در حجم صدای قابل توجه بود."

فراتر از لغو سر و صدا هر دو جفت از هدفون های بسته کیفیت صدای بسیار عالی و مناسب و راحت هر چند بوز مجموعه تنها ارائه می دهد 20 ساعت عمر باتری – که ما احساس می تواند بهبود یافته است.

وجود دارد یک دکمه را در Bose مجموعه خود را برای فعال کردن دستیار صوتی انتخاب, بنابراین اگر شما در حال معتاد به سیری یا الکسا, آن را محدود به گرفتن برخی از نقاط جایزه وجود دارد.

بوز NC 700 هدفون در مقابل سونی WH-1000XM3 – صدا

هر دو شرکت سونی و Bose هدفون فوق العاده هستند وقتی که می آید به کیفیت صدا – فقط به عنوان شما انتظار می رود برای یک جفت هدفون در این قیمت براکت. آن را بسیار سخت برای انتخاب بین آنها را.

در سراسر گسترده ما بررسی این هدفون پس از آزمایش های دقیق ما به این نتیجه رسید که سونی WH-1000XM3 قطعا ارائه بهتر صدا اما Bose هدفون زیادی برای ارائه در حق خود.

ما منتقد گفت:

"که در آن فاصله بین بوز و سونی آشکار می شود این است که در نحوه برخورد آنها با مشغول آهنگ. یک ناهنجار آهنگ مانند آستانه از Scott Pilgrim vs the World آلبوم و سونی بهتر باس عملکرد صدا و نرم و صاف می ایستد. بوز تمایل به فشار سه برابر کردن صدا باعث می شود سخت لاغر و مرج بیشتر و تولید کمتر لذت بخش صدا.

"اما در بیشتر قسمت های Bose هدفون 700 صاف و روشن نوازندگان. پویایی مناسب و معقول هستند اما نه کاملا به عنوان گسترده و زمان جامد با بسیار کمی اگر هر چیزی ایستاده بودن الحسین. صدا نسبتا گسترده و وسيع به صورت یک بسته-پشت جفت هدفون و با باز کردن 30 ثانیه از Kendrick Lamar این دیوار بوز تصویربرداری استریو ثابت می شود با دقت در ایجاد همهجانبه soundscape."

بوز NC 700 هدفون در مقابل سونی WH-1000XM3 – که باید به شما خرید ؟

با هر دو قیمت و کارایی را در کنار خود, آن را سخت به دنبال گذشته سونی WH-1000XM3 هدفون. مگر اینکه شما یک واقعی بوز فن یا واقعا دوست دارم طراحی NC 700 هدفون و یا نمی توانید بدون زندگی می کنند یک نرم و صاف کردن صدا-دستیار تجربه – و سپس آن را به هدفون سونی است که برنده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن