بیلی میچل حق پادشاه کنگ دوباره با توجه به گینس

بحث بر سر که بزرگترین خر کنگ بازیکن تمام دوران همچنان به سر و صدا در بیش از یک دهه پس از حوادث باور نکردنی, مس

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

بحث بر سر که بزرگترین خر کنگ بازیکن تمام دوران همچنان به سر و صدا در بیش از یک دهه پس از حوادث باور نکردنی, مستند پادشاه کنگ.

بیلی میچل, زرق و برق دار و بمب افکن دشمن از این فیلم که خر کنگ نمرات بالا به مدت طولانی در یک نقطه از بحث و مشاجره به دست آورده تاخیر از رکوردهای جهانی گینس.

گینس وارونه شده است آن 2018 تصمیم به نوار میچل از خر کنگ و Pac-Man نمرات بالا این ادعا وجود ندارد شواهد کافی برای رد صلاحیت نمرات خود را با وجود اتهامات آنها از طریق نابکار معنی.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

رکوردهای جهانی گینس ویرایشگر کریگ Glenday گفت: "در این مورد یک بررسی مجدد پرونده در سوال و ظهور کلیدی عینی و متخصص نظرها منجر به واژگونی زودتر disqualifications و برقراری آقای میچل اصلی پرونده است. سوابق بایگانی شده است و بر این اساس به روز رسانی به منعکس کننده این."

میچل که پس از سرنگون شده است به عنوان تمام وقت خر کنگ نقاط رهبر خود های مختلف نمرات بالا و همچنین به عنوان افتخار از اهمیت حیاتی از اول تا کنون نمره کامل در Pac-Man.

او دوباره تحكيم سوابق (از طریق یوروگیمر) عبارتند از:

3 جولای 1999 – اولین نمره کامل در Pac-Man – 3,333,360 امتیاز
7 نوامبر 1982 – بالاترین نمره در خر کنگ – 874,300 امتیاز
4 ژوئن 2005 – بالاترین نمره در خر کنگ – 1,047,200 امتیاز
14 جولای 2007 – بالاترین نمره در خر کنگ – 1,050,200 امتیاز
31 جولای 2010 – بالاترین نمره در خر کنگ – 1,062,800 امتیاز

اما میچل شده است تبرئه از دوقلوی کهکشان ها, بازی رکوردی پاسداران که ادعا می کنند حداقل یک نمره به دست آمد و با استفاده از یک شبیه ساز به جای اصلی بازی ماشین. میچل در حال حاضر باز است افترا طرح دعوی در دادگاه در برابر دوقلوی کهکشان با یک جلسه برنامه ریزی شده برای اوایل ماه آینده.

اگر شما دیده نمی شود King of Kong: A Fistful Of Quarters های استادانه گردد فیلم مستند در مورد نبرد برای خر کنگ رکورد جهانی, ما می خواهم به شما توصیه اصلاح آن است. این فیلم نمودار حماسه عقب و جلو دوئل بین بیلی میچل و شایان ستایش استیو Weibe بیش از همه زمان نمره بالا در سال 1981 ماشین بازی.

این درام, جنجال و اندوه بچه های خوب, بچه های بد, سرکش غرور تلخ رقابت و همه چیز را در میان. در واقع آن را می سازد سنگی حق رای دادن شبیه یک بازی گاه به گاه از رشته بوکس است. این فیلم به پایان رسید و با Mitchell بازپس رکورد در شرایطی مشکوک (که parodied فوق العاده جنوبی پارک). بحث خواهد شد و بدون شک خشم در وجود گینس برقراری میچل علائم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن