بهترین روتر 2020: شش روترهای بی سیم شما می توانید خرید

بهترین روتر در سال 2020? آیا شما می خواهید سریع شبکه سرعت و یا پوشش به اندازه کافی برای ارائه سیگنال ثابت در س

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

بهترین روتر در سال 2020?

آیا شما می خواهید سریع شبکه سرعت و یا پوشش به اندازه کافی برای ارائه سیگنال ثابت در سراسر چهار اتاق خواب خانه, این مهم است که شما خرید بهترین روتر ممکن است برای دیدار با نیازهای شما.

ورود Wi-Fi 6 باعث می شود آن را یک زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بیش از حد ارائه افزایش سرعت و بهره وری بهبود یافته زمانی که برای تأمین متعدد دستگاه های سازگار. نه هر دستگاه پشتیبانی از Wi-Fi 6 در حال حاضر, اما اکثر لپ تاپ های مدرن و گوشی های هوشمند در حال حاضر بهره مندی از فن آوری های جدید, بنابراین بهتر است برای اطمینان از خود روتر آینده ماکرو اس دی.

مرتبط با: چه فای, 6?

دلایل خوبی وجود دارد که صبر کنید اگر شما در عجله نیست هر چند به عنوان Wi-Fi 6 روتر هنوز هم نسبتا گران است. یک دسته جدید از روتر با جدیدترین Wi-Fi 6E استاندارد است که می توانید با استفاده از این سریع تر 6Ghz گروه نیز در افق. اما سازگار با Wi-Fi 6E روتر و دستگاه به احتمال زیاد نمی خواهد شروع به ورود تا 2021 پس از آن قابل فهم اگر شما نمی خواهید به صبر کنید که طولانی است.

اگر شما در حال برنامه ریزی در خرید بهترین روتر در بودجه خود را, نگاهی به زیر ما سریع آتش خلاصه:

برای یک نگاه دقیق تر در هر نقد و بررسی نگه داشتن اسکرول کردن و یا ضربه زدن به لینک های بالا کلیک کنید.

Best router 2020 - Asus ZenWifi AX hero

1. Asus ZenWifi تبر

بهترین کلی Wi-Fi 6 روتر

مزایا:

  • قیمت عالی
  • پیکربندی انعطاف پذیر
  • عملکرد سریع

منفی:

  • برنامه به هم ریخته

Asus ZenWifi تبر ما بالا توصیه می شود روتر ارائه یکی از بهترین عملکرد ها و ویژگی های مجموعه بدون قیمت به احمقانه ارتفاعات. در 400 پوند آن را هنوز هم بدون شک اما رهبری £700 Netgear Orbi Wi-Fi 6 به طور قابل توجهی با وجود ارائه تقریبا قابل مقایسه عملکرد.

شما دریافت می کنید یک عملکرد سریع در اینجا و پس از روتر می آید همراه با یک ماهواره شما می توانید پوشش خوبی برای خانه های قابل ملاحظه. و اگر شما یک کوچک, تخت, آن را نیز ممکن است برای خرید روتر به طور جداگانه.

وجود دارد یک زن و شوهر از ویژگی های بزرگ در اینجا بیش از حد از جمله شبکه-سطح نرم افزارهای مخرب اسکن و کنترل والدین و کیفیت خدمات (QoS) تنظیمات که اجازه می دهد تا شما شنده انواع خاصی از ترافیک که آیا از بازی جریان و یا کار بیشتر متمرکز بر وظایف. ما تنها قابل انتقاد است در هم ریخته و برنامه های گوشی های هوشمند استفاده می شود برای افزایش سرعت تنظیمات و راه اندازی مش سیستم, اما آن را بسیار جزئی و لکه دار کردن.

Best router 2020 - Netgear Nighthawk Mesh WiFi 6 System

2. Netgear Nighthawk مش WiFi 6 سیستم

ارزان ترین Wi-Fi 6 روتر ما بررسی کرده ایم

مزایا:

  • بسیار ارزان
  • آسان به گسترش
  • پایدار پوشش

منفی:

  • کمی آهسته در محدوده
  • چند ویژگی های اضافی

بزرگترین مسئله با Wi-Fi 6 روتر در حال حاضر قیمت آنها است اغلب هزینه £400 به بالا. این Netgear Nighthawk مش WiFi 6 سیستم بسیار وسوسه انگیز گزینه و سپس آن را به عنوان هزینه های به مراتب معقول تر £230.

آن را سریع ترین روتر و فاقد ویژگی های از قبیل کنترل های والدین و امنیت موجود با گرانتر جایگزین, اما آن را هنوز هم به شما می دهد دسترسی به Wi-Fi 6 استاندارد برای افزایش سرعت و قابل اعتماد تر اتصالات بدون نیاز به پرداخت بیش از شانس. شما همچنین می توانید ارزان بیشتر اضافه کردن ماهواره به سیستم در تاریخ بعد به شما اجازه می دهد به آرامی بهبود پوشش و گسترش این هزینه ها به جای پرداخت یک هزینه در صف مقابل.

اگر شما می خواهید speediest عملکرد ممکن است و یا ترجیح می دهند به ویژگی های اضافی برای کنترل بهتر شما بهترین و به دنبال جای دیگر. اما اگر شما می خواهید برای بهره مندی از جدید Wi-Fi 6 استاندارد در حالی که با پرداخت پول به عنوان کوچک که ممکن است Netgear Nighthawk مش WiFi 6 سیستم بهترین شرط بندی شما است.

Best router 2020 - Netgear Nighthawk AX8 hero

3. Netgear Nighthawk AX8

بهترین Wi-Fi 6 روتر برای خانه های کوچک و آپارتمان

مزایا:

  • بسیار سریع
  • سریعترین Wi-Fi 6 سرعت و در عین حال
  • رابط شسته و رفته و برنامه مدیریت

منفی:

  • بسیار گران قیمت
  • بدون همراه sattelites
  • فاقد کنترل والدین

بر خلاف اکثر روترها در این لیست Netgear Nighthawk AX8 است نه یک مش سیستم. این به این معنی است که شما تنها یک روتر بدون ماهواره اثبات کمتر کارآمد در ارائه پوشش شبکه برای خانه های بزرگ است. خوشبختانه AX8 باعث می شود که با فوق العاده سریع سرعت شبکه.

این Nighthawk AX8 دارای بهترین دید و در بازه زمانی شبکه با سرعت هر Wi-Fi 6 روتر ضرب و شتم حتی Netgear Orbi فای, 6 است که در بیش از دو برابر قیمت. با چنین سرعت بالا AX8 ثابت می کند یک گزینه خوب برای گیمر ها و کسانی که در جریان ویدیو 4K.

اما از آنجا که شما نمی توانید هر ماهواره همراه در Netgear Nighthawk AX8 تنها واقعا ارزش استفاده در خانه و آپارتمان. برای کسانی که با خانه های بزرگتر شما بهتر است امید بستن برای یک مش سیستم به جای.

Best router 2020 - TP-Link Deco X60 hero

4. TP-Link دکو X60

بهترین روتر برای خانه های بزرگ

مزایا:

  • سه ماهواره
  • عالی کنترل والدین
  • عملکرد قوی

منفی:

  • چند پورت اترنت اصلی ماهواره
  • هیچ اختصاصی backhaul

TP-Link دکو X60 دارای بهترین پوشش تمام Wi-Fi 6 روتر ما تست کردم نه به خاطر این برتری در محدوده اما از آنجا که شما دریافت سه ماهواره در پیش فرض نرم افزاری برای یک قیمت عادلانه است. با امثال Asus ZenWifi تبر و Netgear Orbi تنها حمل و نقل با دو آنها کاملا به عنوان کارآمد در ارائه برای خانواده بزرگ.

که گفت: TP-Link دکو X60 نیست speediest Wi-Fi 6 روتر موجود با عدم اختصاص داده شده اتصال بی سیم با دیدن تاثیر منفی در محدوده عملکرد. خوشبختانه نزدیک محدوده عملکرد فوق العاده بود پیشی حتی Netgear Orbi Wi-Fi 6.

اگر شما می خواهید بهترین سرعت ممکن در سراسر خانه خود را و سپس این روتر ممکن است بهترین انتخاب. اما اگر شما بیشتر در رابطه با پوشش های اضافی که ماهواره واقعا کمک می کند تا برای جلوگیری از نقاط کور با TP-Link دکو X60 اثبات ارزش بزرگ برای خانواده ها با خانه های بزرگ است.

Best router 2020 - Netgear Orbi Wifi 6

5. Netgear Orbi WiFi 6 (RBK852)

بهترین عملکرد کلی Wi-Fi 6 روتر

مزایا:

  • فوق العاده سریع
  • برنامه بسیار عالی
  • تن از پورت اترنت

منفی:

  • نتواند ویژگی های در دسترس از سیستم
  • گران

این Netgear Orbi WiFi 6 ارائه می دهد بهترین عملکرد کلی لطف scintillating نزدیک و محدوده سرعت. تنها Netgear Nighthawk AX8 دارای یک بهتر است محدوده عملکرد, اما از آنجا که Orbi بسته در اضافی ماهواره ای آن را به گزینه برتر برای خانه های بزرگتر.

وجود دارد یک مسئله بزرگ با Netgear Orbi Wi-Fi 6 هر چند آن را بسیار گران است. با یک خرده فروشی اصلی قیمت £700 به Orbi است به مراتب بیشتر pricer از رقبای خود حتی پس از اخیر کاهش قیمت. که قیمت است حتی سخت تر برای معده هنگامی که شما متوجه Wi-Fi 6 Orbi از دست رفته است تعدادی از ویژگی ها دیده می شود در تکرار قبلی از جمله کنترل والدین و خدمات امنیتی است.

با توجه به قیمت بسیاری از مردم خواهد بود بهتر است برای رفتن برای جایگزین های ارزان تر اما Netgear Orbi Wi-Fi 6 است که هنوز هم یک خرید ارزشمند (البته یکی از گران) برای کسانی که می خواهند شبکه بهترین سرعت ممکن در سراسر خانه خود را.

6. گوگل لانه Wifi

بهترین مجموعه ای از ویژگی های اما فاقد Wi-Fi پشتیبانی 6

مزایا:

  • سازگار با سرعت
  • امتیاز هوشمند بلندگو
  • به نظر می رسد بزرگ

منفی:

  • چند پورت اترنت
  • هیچ از Wi-Fi 6

اول از همه این مهم است به این نکته اشاره گوگل لانه Wi-Fi فاقد Wi-Fi پشتیبانی 6 با استفاده از مسن تر از Wi-Fi 5 (802.11 ac) استاندارد به جای آن با وجود دیدن یک قیمت مشابه نقطه به روتر های دیگر در این لیست است. این به این معنی لانه فای ارائه نمی سریعترین سرعت و حداقل ماهر در اینجا در دست زدن به دستگاه های متعدد به طور همزمان.

که گفت:, Wi-Fi 5 هنوز به راحتی به اندازه کافی سریع برای اکثر مردم و اکثر خانواده ها احتمالا نمی بینم به اندازه کافی Wi-Fi 6 سازگار با دستگاه های به پرش به استاندارد جدید ارزشمند است. اگر شما در حال رفتن به خرید یک روتر در حال حاضر هر چند ما هنوز هم فکر می کنم آن را به ارزش آینده تصحیح برای اجتناب ناپذیر هجوم Wi-Fi 6 سازگار با اسباب بازی.

گوگل لانه WiFi باقی می ماند یک گزینه وسوسه انگیز اما با هر ماهواره دو برابر به عنوان یک smart سخنران در حالی که همچنین بسته بندی بسیاری از ویژگی های اضافی مانند والدین, کنترل, دستگاه, اولویت های امنیتی و بلندگوهای یکپارچه برای رادیو و پخش موسیقی. اگر شما بیشتر هیجان زده شده توسط این ویژگی ها مخالف سریع تر از Wi-Fi 6 سرعت و سپس به لانه WiFi یک گزینه عالی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن