آئودی آزمون ماشین های الکتریکی با دو جهته شارژ

یکی از دلایل ایجاد اتومبیل های الکتریکی است که برای کمک به کاهش تاثیر منفی از معدن برای سوخت های فسیلی است که

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

یکی از دلایل ایجاد اتومبیل های الکتریکی است که برای کمک به کاهش تاثیر منفی از معدن برای سوخت های فسیلی است که قدرت بیشتر اتومبیل های سنتی. ترکیب که با پانل های خورشیدی است که می تواند تولید انرژی برای شارژ ما اتومبیل های برقی و به نظر می رسد مانند یک برنده سناریو اما در حال حاضر آئودی می خواهد همه چیز را یک گام بیشتر با دو جهته شارژ.

تبلیغات

این بدان معنی است که پتانسیل الکتریکی اتومبیل های ساخته شده توسط آئودی در آینده خواهد شد که توانایی عمل به عنوان یک منبع انرژی ثانویه ای از انواع. برای مثال اگر شما یک خانه مجهز به پانل های خورشیدی, انرژی اضافی تولید شده توسط این پانل های پس از آن می تواند ذخیره شده در داخل ماشین را بسته باتری است که سپس می تواند مورد استفاده قرار گیرد بعد از به قدرت خود را در خانه و یا به استفاده از آن به عنوان یک ژنراتور در صورتی که برق می رود.

آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک فرمت از شبکه انرژی جذب انرژی بیش از حد در غیر اوج دوره استفاده و سپس انتشار آن به شبکه در طول دوره اوج مصرف. به عبارت ساده تر آن است که نوع مانند شارژ معکوس بر روی گوشی های هوشمند که در آن گوشی خود را از باتری می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به اتهام آیتم های کوچکتر مانند بی سیم از earbuds یا حتی یکی دیگر از گوشی های هوشمند به جای کشیدن انرژی اضافی از شبکه است.

که می شود گفت, آئودی تنها آزمایش کردن تکنولوژی است که بدان معنی است که ما مطمئن هستیم که اگر یا زمانی که چنین سیستمی می تواند اجرا شود ، اما, آن است که یک ایده جذاب و نسبتا هوشمند است که ما نمی خواهد ذهن به دیدن بیشتر در آینده است.

در زمینه سبز >خانه >حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره Audi و اتومبیل های برقی. منبع: greencarreports



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن