در حال Fitbits ارزش آن را در حالی که در مستند?

وسوسه برای دریافت یک Fitbit ردیاب برای کمک به شما اقامت سالم و در شکل در حال انجام lockdown? شما قطعا نه به تن

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

وسوسه برای دریافت یک Fitbit ردیاب برای کمک به شما اقامت سالم و در شکل در حال انجام lockdown? شما قطعا نه به تنهایی اما در حال Fitbits ارزش آن را?

با وجود بسیار گسترده بازار Fitbit است که هنوز هم نام اکثر مردم فکر می کنم از زمانی که آنها شنیدن "ردیاب." زمانی که برای اولین بار Fitbit Flex راه اندازی شد و در سال 2013 آن بسیار اساسی دستگاه است که می تواند مسیر مراحل و کیفیت خواب. آخرین مدل می تواند نظارت بر ضربان قلب خود را پیگیری شنا جلسات و همچنین دارای یک باتری است که یک هفته طول می کشد. خلاصه کمی پوشیدنی آمده است یک راه طولانی است.

بنابراین جای تعجب نیست که تقریبا هر تناسب اندام فروم شده است پر از مردم با عجله به پیدا کردن پاسخ به یک سوال کلیدی...

در حال Fitbits ارزش آن را?

Fitbits یک سرمایه گذاری ارزشمند است. آنها ایدز برای مبتدی و سطح متوسط علاقه مندان به تناسب اندام ارائه ساده ردیابی معیارهای و اشتراک رایگان به شرکت هدایت تمرین سرویس. چه تر است, شده اند وجود دارد برخی از بزرگ Fitbit فروش پس از اقامت در خانه دستور آمد به محل.

اما وجود دارد هیچ گرفتن در اطراف این واقعیت است که در طول مستند, گیر بودن در داخل خانه بدان معنی است که شما نمی توانید با استفاده از فهرست کامل از ویژگی های ردیابی فعالیت مگر اینکه شما اتفاق می افتد به یک استخر شنا و به طور کامل مجهز بدنسازی در زیر زمین خود را.

پس با این مستند در جای سوال این است که کمی سخت تر ، این است زیرا آن را بسته به نیاز و بودجه شما.

مرتبط با: Fitbit شارژ 4 نقد و بررسی

تر در مقایسه با مارک های برتر, آخرین Fitbit شارژ 4 دارای یک برچسب قیمت معقول از £129.99 – این کاملا مطابقت به افتخار گروه 5 که هزینه £29.99 اما آن را بسیار خوش طعم تر از هزینه حق بیمه Garmin Fenix 6 در £549. آن را مجموعه ای از ویژگی های نیز بین دو دستگاه.

اگر شما می خواهید چیزی است که به معنای واقعی کلمه فقط مانیتور ضربان قلب و آهنگ های خود را اجرا و سپس شما باید بروید برای ارزان که افتخار گزینه است. این نظارت بر خواب بیش از حد, بنابراین کنه اولیه جعبه. اگر شما می خواهید برای رفتن به سطح بعدی زمانی که مستند به پایان می رسد و شرکت در مسابقات سه گانه های Fenix راه رفتن است آن را به عنوان ویژگی های پیشرفته ردیابی معیارهای شما را پیدا خواهد کرد در یک Fitbit.

پس از آن وجود دارد طراحی شده است. Fitbit شارژ 4 زشت است. اما به طوری که تقریبا هر دیگر پوشیدنی. شما می توانید مخالفت با من اگر شما می خواهم اما شما اشتباه خواهد بود. بنابراین آن را به ارزش هزینه اضافی کمی دلار در گرفتن یک مدل شما فکر می کنم به نظر می رسد کمی حقه باز به همه آنها نگاه احمقانه.

مرتبط: بهترین Fitbit 2020

اگر شما می خواهید چیزی در میان است که شما نیازهای خود را در این بسیار دوم و سپس Fitbit گزینه خوبی است. دلیل این است که Fitbit اشتراک حق بیمه غیر قابل انکار است از ویژگی های بزرگ برای housebound کاربران است. این افزودنی به شما اجازه می دهد برای دسترسی به چند هدایت تمرینات از جمله یوگا و هوازی جلسات. این امر معمولا شما را به مجموعه £7.99 در هر ماه اما به دلیل در جریان همه گیر وضعیت این شرکت تصمیم گرفته است به اجازه دهید هر کس دسترسی به آن محتوا به صورت رایگان به مدت 90 روز.

به این ترتیب, آن را به ارزش نگه داشتن تا زمانی که شما محلی استخر و بدنسازی بازگشایی به یک Fitbit دلیل این که شما ممکن است از دست که freebie.

احتمالا شما تنها قادر به استفاده از فعالیت اولیه ردیابی توابع تا زمانی که ما به خارج از مستند اما در خانه تمرینات ممکن است یک جایگزین خوب برای خود معمول کلاس بدنسازی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن