گوگل باید به آن تجربی تیره حالت

گوگل فرار تجربی کروم از ویژگی های است که اجازه به کاربران برای نیروی تاریک حالت در هر وب سایت بدون در نظر گرفت

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

گوگل فرار تجربی کروم از ویژگی های است که اجازه به کاربران برای نیروی تاریک حالت در هر وب سایت بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها تا به حال یک مجموعه است. در اینجا به همین دلیل نیروی تاریک حالت باید فرصت دیگری داده شود.

این هفته اندروید پلیس گزارش داد که گوگل حذف تمام گزینه هایی برای فعال کردن مجبور تیره حالت از آن آخرین کروم برای اندروید و کروم برای دسکتاپ قناری می سازد.

در حالی که گوگل هرگز به طور رسمی عرضه همه جا سیاه و سفید و خاکستری تم کاربران می توانند در حال حاضر دسترسی به این ویژگی را با تایپ کردن "chrome://flags/#enable-force-dark' به کروم نوار جستجو. این است که تمام مجموعه به پایان هنگامی که Chrome 86 می بیند یک نسخه پایدار در ماه سپتامبر به طور موثر به اجبار مجبور تیره حالت خاموش ما مرورگرها و به توده ای از ویژگی های تجربی است که کار نمی کند.

مرتبط با: Dark Mode: برنامه های محبوب شما باید سعی کنید حالت تیره در سمت راست در حال حاضر

بنابراین آن است که واقعا مجبور تیره حالت زمان برای رفتن ؟ تیره حالت تبدیل شده است به طور فزاینده جریان اصلی در طول چند سال گذشته با هر شرکت دیگر به ظاهر نورد سیاه و سفید, خاکستری یا آبی تیره نوع صفحه وب خود و یا برنامه. هنوز هم وجود دارد تعداد بی شماری از سایت های که معرفی سفارشی تم تیره. بسیاری از کاربران با تکیه بر تیره حالت به مرور و بدون زور زدن چشم خود را در شب و قابلیت نیز میله میله برای بهبود خوانایی. درست پس زمینه سیاه حتی می تواند کمک به صرفه جویی در مصرف باتری در دستگاه های با صفحه نمایش OLED.

از آن آسان است به درک که چرا توسعه دهندگان کروم ممکن است رها کردن ویژگی. در حالی که تیره حالت انجام یک کار خوب از تبدیل برخی از سایت های دیگران دیده اند پاراگراف ناپدید می شوند و تصاویر قطعی است. و در حالی که توسعه دهندگان را بهبود ویژگی در طول زمان – فقط در سال گذشته گوگل نورد از به روز رسانی که تدریس مرورگر به طور خودکار تشخیص, تصاویر, جلوگیری از آن را از معکوس کردن آنها در کنار تکه از متن این امر می تواند یک چالش برای گوگل به هر سایت کامل با یک کلیک.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

اما من اعتقاد دارم که هنوز هم وجود دارد امید مجبور dark mode. به جای برکناری قابلیت به طور کامل کروم می تواند اطلاع کاربرانی که وب سایت آنها بازدید شده است را مشاهده و در حالت تیره و ممکن است کامل نباشد. یک دکمه است که اجازه می دهد تا آنها را به راحتی خروج از حالت تیره برای سایت های خاص که نمی رفتن بد هم نیست.

در هر صورت با تم تاریک تنها در افزایش محبوبیت در سال 2020, من فکر نمی کنم آن را مجبور تیره حالت زمان فقط رتبهدهی نشده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن