Far Cry 6 فاش خواهد شد در ماه آینده و بازیکنان را به یک "مکان های عجیب و غریب" – گزارش

یک گزارش جدید پدید آمده که ادعا می کند که Far Cry 6 اعلام خواهد شد در یوبی سافت رو به جلو این تیر و این می توا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

یک گزارش جدید پدید آمده که ادعا می کند که Far Cry 6 اعلام خواهد شد در یوبی سافت رو به جلو این تیر و این می تواند یک حرکت بزرگ از عناوین قبلی در سری.

مجموعه ای را در جولای 12, Ubisoft رو به جلو است که اساسا ناشر دیجیتال در پاسخ به سالانه خود کنفرانس مطبوعاتی بود که متاسفانه لغو کنار Electronic Entertainment Expo با توجه به Covid-19.

با مقدار زیادی از اخبار و اطلاعیه, به, بهار, پس هیجان زده مصرف کنندگان آینده ارائه خواهد شد از ویژگی های یک دسته از بازی های جدید در کنار مفصل به روز رسانی در موجود. PS5 و Xbox سری X فقط در اطراف گوشه, تا این سال را نشان می دهد می تواند یکی از بزرگ است.

با توجه به Gamereactor.dk (از طریق TweakTown) , Far Cry 6 اعلام خواهد شد در یوبی سافت رو به جلو با یک برنامه ریزی انتشار پنجره 2021 و آن را به احتمال زیاد خواهد متقابل نسل انتشار بنابراین هر دو فعلی و نسل بعدی بازیکنان را از دست ندهید.

"آخرین [یوبی سافت] بازی برنامه ریزی شده منتشر خواهد شد قبل از مارس (مگر اینکه یوبی سافت تصمیم می گیرد از آن این بازی است که باید به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 یا که وجود دارد بیش از حد بسیاری از AAA منتشر شده در یک نسبتا کوتاه پنجره) تنظیم شده است به یک بازی Far Cry".

"من نمی خواهم به تباهی یوبی سافت قصد دارد با دادن به شما تمام اطلاعات, اما من می توانم با اطمینان بگویم که کسانی از شما که نمی مانند Far Cry 5 آمریکای شمالی تنظیم هستند به احتمال زیاد برای پیدا کردن این بازی جالب تر زمانی که آن را به طور رسمی پرده برداری کرد در طول یوبی سافت رو به جلو در جولای 12".

در حالی که اکثر عناوین در حق رای دادن شده است به خوبی دریافت Far Cry باز-فرمول جهانی رشد کرده است تا حدودی خسته کننده در سال های اخیر حتی با حذف یوبی سافت را بدنام برج. با هر نوع شانس Far Cry 6 نوآوری را بر سری, در حالی که همچنین معرفی جذاب محل جدید برای کشف.

Far Cry: جدید سحر بود و آخرین ورود در نظر گرفتن محل پس از آخرالزمان هسته ای که فرا گرفته این سیاره پس از نتیجه گیری از Far Cry 5. آن را لذت بخش تفرج اما بازیافتی چند بیش از حد بسیاری از محیط و امکانات به احساس واقعا قانع کننده است.

ما خواهید بود با پوشش تمام اخبار و اطلاعیه ها بیرون آمدن از یوبی سافت رو به جلو در ماه آینده به طوری نگه داشتن چشم در بررسی مورد اعتماد برای تمام بازی های خود را به روز رسانی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن