Apple One subscription bundles to offer Peloton-like fitness classes – report

Apple خواهد شد چند لایه اشتراک بسته نرم افزاری در کنار آیفون 12 ارائه می دهد, که یک نام تجاری جدید ارائه خدمات

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

Apple خواهد شد چند لایه اشتراک بسته نرم افزاری در کنار آیفون 12 ارائه می دهد, که یک نام تجاری جدید ارائه خدمات آنلاین کلاس تناسب اندام, با توجه به گزارش جدید.

پلت فرم ، که تحت نام اپل یکی و در iOS 14 با توجه به بلومبرگ مارک گورمن می رسند ، تنظیمات مختلف اپل موسیقی ، تلویزیون پلاس ، سرگرمی ، اخبار پلاس با درجات مختلف iCloud ذخیره سازی ارائه دهد.

گورمن، منبع مطمئن ترین اطلاعات اپل، می گوید بسته نرم افزاری ارزان تر اپل موسیقی و تلویزیون پلاس ارائه خواهد داد، در حالی که ردیف های گران تر شامل خدمات بازی های اپل آرکید خواهد شد. بعدی , خواهد بود که یک بسته نرم افزاری است که شامل اپل اخبار پلاس, در حالی که مونتی کامل نیز ذخیره سازی اضافی iCloud برای عکس ها, فایل ها و فیلم ها را شامل.

گزارش به نقاط قیمت بالقوه اشاره نمی کند و می گوید طرح های اپل هنوز می تواند تغییر کند، اما این حس را می دهد که هر بسته نرم افزاری صرفه جویی مناسبی در قیمت خرید آنها را به صورت جداگانه ارائه دهد.

مرتبط با : بهترین آی فون 2020

بخش زیادی از این گزارش شده است قبل از در اشکال مختلف، اما آن حضور بالقوه از کلاس های آمادگی جسمانی آنلاین، akin به Peloton، به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری است که می تواند باعث تعجب.

فیلم تناسب اندام برای اولین بار در ماه مارس امسال، با گزارش CNBC ادعا اپل در برنامه ریزی از جمله فیلم برای در حال اجرا، یوگا، آموزش قدرت، روپینگ، دوچرخه سواری، آموزش هسته، پیاده روی در فضای باز و رقص، به نام چند.

گزارش دیگری گفته است که برنامه دسترسی رایگان به تمرینات را فراهم خواهد کرد، که راهنمایی در مورد تکمیل فعالیت های مورد نظر، بدون نیاز به خرید های داخل برنامه ای را فراهم خواهد کرد. با این حال، به نظر می رسد بروز رسانی امروز نشان می دهد که آن را به کاربران هزینه.

گزارش می گوید بسته نرم افزاری جدید سازگار با سیستم اشتراک گذاری خانواده اپل خواهد بود، به این معنی که تا شش نفر در یک خانواده قادر به دسترسی به خدمات خواهند بود. بسته نرم افزاری به احتمال زیاد بخش خدمات در حال رشد اپل را افزایش دهد، که همچنان به عملکرد درآمد بزرگ برای شرکت است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن