اپل می تواند جایگزین پیام بر روی مک با نسخه طراحی شده برای دستگاه های iOS

اپل در گذشته انکار کرد که آنها خواهد بود ادغام iOS و macOS با هم. اما آنچه این شرکت انجام داده است که آنها را

توسط POSHTIBANNEWS در 4 خرداد 1399

اپل در گذشته انکار کرد که آنها خواهد بود ادغام iOS و macOS با هم. اما آنچه این شرکت انجام داده است که آنها را به ایجاد یک ابزار توسعه شناخته شده به عنوان مک کاتالیزور است که آن را آسان تر برای توسعه دهندگان برای پورت برنامه های iOS بر روی مک در نتیجه ایجاد نوعی متحد برنامه اکوسیستم.

تبلیغات

در حال حاضر با توجه به یک گزارش جدید از 9to5Mac به نظر می رسد که اپل در واقع می تواند به دنبال جایگزین پیام برنامه برای macOS با نسخه طراحی شده برای دستگاه های iOS مانند آی فون و آی پد. این است که با توجه به شواهد کشف شده در یک درز ساخت از iOS 14 که نشان می دهد که این تغییرات ممکن است ما قادر خواهد بود به انتظار.

پس چرا بندر iOS پیام برای macOS? پیام برای مک است و نه barebones و اساسی نسبت به نسخه های iOS است که پشتیبانی از ویژگی های مانند پسوند برچسب واکنش ، ما تصور کنید که به جای اپل در تلاش برای کد ویژگی های آن به نسخه macOS این امر می تواند کارآمد تر به فقط به پورت نسخه های iOS بیش از.

این امر نیز آن را آسان تر برای به روز رسانی های آینده که در آن اپل تنها نیاز به حفظ یک نسخه از این برنامه اما همچنین اطمینان از تجربه کاربر سازگار در سراسر سیستم عامل خود را. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما امیدوارم اپل خواهد شد که جزئیات بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در آن آنلاین-تنها WWDC سال 2020 رویداد که برگزار خواهد شد در 22 ژوئن.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره برنامه های iOS, iOS 14 و Macos. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن