بعد از یک غم انگیز و هوا, هیچ کس نمی داند چه آینده برای نینتندو سوئیچ

نینتندو به تازگی قرار داده بسیار محتاط پیش بینی برای آینده خود فروش فقیرانه نشان می دهد که آن را تنها کشتی 19

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

نینتندو به تازگی قرار داده بسیار محتاط پیش بینی برای آینده خود فروش فقیرانه نشان می دهد که آن را تنها کشتی 19 میلیون سوئیچ واحد در سال مالی آینده. که 2 میلیون کمتر از سال قبل است که برخی از تحلیلگران پیش بینی زمان های سخت برای بازی غول – اما نه هر کس موافق است که نینتندو در آینده محکوم به فنا است.

پس از درآمد پیش بینی شده بود انتشار داده های جهانی گفت که این شرکت در تلاش برای فرار از آن Covid-19 گلایه با اشاره به تاخیر در توسعه نرم افزار و کنسول تولید.

Rupantar گوآ یک تحلیلگر ارشد در شرکت, حتی رفت و تا آنجا که به می گویند که محافظه کارانه پیش بینی فروش "نشان دهنده این شرکت را عدم توانایی در پیش بینی با هر درجه از اعتماد به نفس زمانی که تولید خواهد شد در مسیر بازگشت."

مرتبط: بهترین تعویض بازی های 2020

اما برخی از تحلیلگران فکر نمی کنم این آمار و ارقام نشان می دهد یک ورودی فاجعه برای این شرکت است.

اظهار نظر در پیش بینی Lewis Ward, مدیر پژوهش از بازی esports و VR/آر در IDC گفت: "من فکر می کنم آنها نمی خواهید به بیش از حد گلگون در پیش بینی های خود را با توجه به تمام عدم قطعیت وجود دارد.

"اگر وجود دارد یک موج دوم Covid-19 عفونت در نیمه دوم این سال و سپس نینتندو محتاط رویکرد را اثبات موجه دلیل است که می تواند بر هر دو حمل و نقل و به طور بالقوه تقاضا به دلیل رکود اثر است."

و در حالی که نینتندو پیش بینی ممکن است به نظر می رسد دوام در نور از فروش شرکت وجود دارد یک منطق پشت نگه داشتن آن اعداد کوچک است.

مرتبط با: همه چیز درباره نینتندو سوئیچ 2

"نینتندو بسیار به ندرت نتواند آن حمل و نقل هدف برای آینده سال مالی می گوید:" بخش. "اگر شما نگاه در اولیه خود را راهنمایی برای مالی که فقط به پایان رسید هدف بود 18 میلیون سوئیچ حمل می شود. بدیهی است که آنها جای کسی را گرفتن که حدود 3 میلیون نفر است.

"نظر من این است که من انتظار نینتندو عرضه زنجیره ای برای اجرا به موانع اما این است که این را عمدتا بر طرف شود و برای نینتندو به حداقل آمار 19 میلیون سوئیچ حمل می شود تا پایان سال مالی جاری."

Chirag Upadhyay سخت افزاری تحلیلگر در استراتژی تجزیه و تحلیل ترافیک نیز می بیند جامد استدلال در حوصله هوا: "بازار مالی است که بیشتر احتمال دارد به مجازات نینتندو اگر آنها underperform از اگر آنها تحویل بیش از."

مرتبط: نینتندو سوئیچ Lite نقد و بررسی

اما Upadhyay همچنین حدس که غیر منتظره ای سطح پایین سهام برخی از شرکت فعلی گلایه.

هر کسی که در تلاش برای خرید یک سوئیچ در حال حاضر به شما بگویم که آنها تقریبا غیر ممکن است برای پیگیری کردن که با توجه به تولید مشکلات توسط همه کنسول شرکت ها و ناگهانی رونق در محبوبیت برای سوئیچ. اما سهام سطوح پایین ممکن برای یک زن و شوهر از دلایل دیگر بیش از حد.

"پس از موفقیت سوئیچ Lite نینتندو کاهش موجودی برای تعویض کنسول در Q4 سال 2019" توضیح می دهد که Upadhyay.

"نینتندو نیز نمی خواهید به بیش از حد خطر با کنسول دستی به عنوان آنها نسبتا کوتاه چرخه زندگی هستند و به طور قابل توجهی تحت تاثیر مصرف کنندگان' تنظیمات و همچنین فصلی...نینتندو آموخته است درس های ارزشمند از Wii U شکست و پس از آن شده است حفظ یک کم سخت افزار موجودی برای تمام کنسول ها است."

این است که چرا شما نمی توانید یک سوئیچ در حال حاضر حتی اگر شما در حال ضربه زدن تازه در Argos در هر پنج ثانیه است.

اما برای نینتندو بهتر است به این مشکل از مقابل مسئله است. "سونی و مایکروسافت سخت افزار تقاضا کمبود با وجود افت قیمت قابل توجهی اصلی خود کنسول می گوید:" Upadhyay.

مرتبط با: که در آن به خرید یک دستگاه سوئیچ

"موجودی پایین تر و آهسته فرآیند تولید می تواند تحت تاثیر قرار نینتندو کسب و کار بیش از دیگران است. با این حال همه گیر محدودیت های اعمال شده توسط دولت ها در سراسر جهان باعث مشکلات برای همه فروشندگان. من اعتقاد دارم که نینتندو خواهد بود در یک جای بهتر زمانی که همه چیز شروع به عادی سازی."

در میان این همه صحبت از سوئیچ فروش هر چند وجود یک کلید نینتندو عنصر است که ما مشرف اینجا هستید:: بازی ها.

"این Covid-19 همه گیر تا به حال تاثیر منفی بر روی سخت افزار تولید و در نتیجه فروش سوئیچ, اما, فروش نرم افزار انجام می دهند به خوبی می گوید:" مایکل گودمن از استراتژی تجزیه و تحلیل ترافیک.

"با نصب پایه 52.7 میلیون واحد سوئیچ, فروش نرم افزار باید همچنان قوی می شود. و در حالی که آن را ایده آل نیست سناریو سود در کنار نرم افزار کمک خواهد کرد که برای جبران ضرر و زیان در سخت افزار است."

بنابراین در حالی که نینتندو هوا ممکن است نگاه کمی غم انگیز هر کس موافق است که این شرکت در مورد پرتاب شود به آشفته خواهد شد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن