نظر: تلویزیون اپل به علاوه باید تمرکز بر تفاوت های آن نه کپی کردن هر کس دیگری

بر اساس آمار اخیر اپل تلویزیون+ از دست دادن زمین به تصویری دیگر جریان, خدمات, اما این بدان معنا نیست که باید آ

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

بر اساس آمار اخیر اپل تلویزیون+ از دست دادن زمین به تصویری دیگر جریان, خدمات, اما این بدان معنا نیست که باید آن را ولگرد از آن دوره است.

بازگشت در ماه نوامبر سال 2019 دو جریان ویدئو خدمات راه اندازی شده با 'Plus' در نام خود و مسلما تنها یک زندگی است آن صدور صورت حساب.

هر دو تلویزیون اپل+ و دیزنی+ به دنبال حرکت آبهای اجاره توسط Netflix و آمازون ارائه هالیوود محتوا به خانه خود را. از خود نشان می دهد به راه اندازی آن اپل بود چه کار می کرد برای آن در گذشته: رژه با مشخصات بالا ستاره برای ترویج محتوای آن را در حالی که مقید سرویس جدید خود را به میلیاردها دستگاه های اپل شناور در خانه و جیب شلوار. در £4.99 آن را ارزان از اصلی ترین خدمات این شرکت حتی انداخت در یک اشتراک رایگان به کسانی که خرید یک دستگاه اپل در اطراف آن راه اندازی.

آن شده است یک موفقیت خروش. تلویزیون اپل+ گزارش تا به حال 10 میلیون مشترک در آمریکا از ماه فوریه سال 2020 اما تنها نیمی از آن استفاده می شود. با وجود Covid-19 نگه داشتن مردم در خانه تلویزیون+ موفق به کسب حد کشش به عنوان دیزنی است که آمار 55 میلیون مشترک در سراسر جهان و شمارش.

اپل پاسخ ؟ به نگاه به صدور مجوز محتوا برای تقویت کتابخانه خود را بسیار شبیه به Netflix و آمازون است. وجود دارد این پیشنهاد که اپل به دنبال در زندگی ورزشی یک مفهوم آن نوسان دور از در ساخت تا به راه اندازی.

من نمی تواند کمک کند احساس می کنم این یک گام به عقب برای اپل به. این رویکرد یک صف از محتوای اصلی در 4K, HDR, جالب ترین در خارج از موبی درمانی را انتخاب و Quibi را نیش می زنند به اندازه محتوا.

من دیده ام تمام برنامه نویسی اما من لذت می برد که من. دیدن جذاب dystopian درام. صبح آغاز کند اما آن یافت می شود شیار. برای همه مردم تصور یک جایگزین جدول زمانی برای مسابقه فضایی. دیکینسون's مدرن anachronisms ممکن است آزار برخی از, اما من آن را جذاب در حالی که دفاع از یعقوب است که این نوع از فیلم متمرکز درام هالیوود ممکن است را ساخته اند و راه برگشت وقتی. و همه آنها نگاه بزرگ.

و در یک دوره که در آن سینمایی جهان سلطنت و هالیوود است که بیشتر با تکیه بر سازگاری و نوستالژی اپل رویکرد رمان یکی آوردن 'تازه' محتوا به جای گرم کردن مجدد, پیر بازدید (داستان های شگفت انگیز به کنار). انتقاد مقدار کافی وجود ندارد که یک فرد با بیش از سی قطعه از محتوا در دسترس بسیاری از آنها را به صورت داستان سرایی. که بیش از هر Netflix بکشد و یا آمازون می تواند جمع اوری در چند سال اول اجازه دهید به تنهایی خود را در شش ماه اول.

من هیچ binge-watcher کنه – من شده اند یکی پس از تماشای دی وی دی از Jack Bauer تعقیب تروریست ها در 24 – و من در هیچ عجله به پایان هر چیزی من دیده بان. داشتن انتخاب های بیشتر می تواند منجر به بی تصمیمی و بسیاری از بار من waded از طریق Netflix کتابخانه تنها به حل و فصل... هیچ چیز. اپل را انتخاب محدود می کند در راه, نیروی شما برای نمونه چیزی است که شما می تواند در نهایت با بهره گیری از, به جای اینکه تغذیه پیشنهادات خود را بر اساس عادات مشاهده.

وجود دارد تعداد زیادی از خدمات جریان تلاش برای اهرم محتوای مورد علاقه خود را به ماهانه زیر آیا آن را HBO حداکثر و فردا همه دسترسی در ایالات متحده و یا Netflix نخست تصویری و Britbox در انگلستان است. اما آن را تبدیل شدن به بسیار از muchness و اگر اپل می پیوندد کسانی که صفوف آنچه باعث می شود آن را متفاوت از هر چیز دیگری است ؟

اپل کمک کنید خود را با آن و نه ضعیف بازاریابی است. وجود دارد به سختی بوده است در انگلستان و حتی Netflix ولخرجى هر چند آنها هنوز هم تنبیه کردن آگهی برای آخرین رقص در ITV Hub. تلویزیون+ هم نیست که همه جا به عنوان دیزنی به علاوه Netflix بکشد و یا نخست تصویری. اپل درآورده درب باز به دیوار آن باغ همیشه تا کمی با ارتباط آن با, سامسونگ, اما آن را هنوز هم نگه می دارد تمرکز بر فروش به عنوان بسیاری از دستگاه های اپل به عنوان امکان پذیر است.

شاید آنچه که اپل نیاز است که مشترک-طعمه رسید. یک بازی تاج و تخت, یک غریبه همه چیز یا همه چیز یا هیچ چیز. اما آن است رفتن به دریافت کنید که از تعقیب بازگشت به کاتالوگ ها و ورزش های حقوق. اگر آن را پایین می رود که مسیر آن را از دست دادن هویت آن سرمایه گذاری زیادی از زمان و پول ساختن در وهله اول.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن