ثبت شرکت ها و موسسات

هزینه ثبت شرکت ها ثبت شرکت ها ثبت ملل، در سطح اولیه داده ها همگانی مرتبط با شرکتهای از جمله دسته کمپانی , اس

توسط POSHTIBANNEWS در 11 خرداد 1400

هزینه ثبت شرکت ها

ثبت شرکت ها ثبت ملل، در سطح اولیه داده ها همگانی مرتبط با شرکتهای از جمله دسته کمپانی , اسم کار شهر و استان , تعداد و نشانی و سال مالی ثبت می شود .

ثبت شرکت ها ثبت ملل،  بعداز ثبت داده ها همگانی در خصوص کمپانی , بایستی داده ها مرتبط با داوطلب را لبریز نمائید . داده ها فردی مثل اسم و اسم خانوادگی و بقیه داده ها هویتی بایستی لبریز شود .

 ثبت شرکت ها ثبت ملل،  در‌صورتی‌که تعداد درخواست کنندگان بیشتراز یک نفر باشد , داده ها آن ها هم وارد می شود . همینطور درین بخش نماینده قانونی یا این که اصالت داوطلب معین می شود .

ثبت شرکت ها ثبت ملل، وقتی که داده ها را برای نامزدها ثبت کردید , زمان گزینش اسم کمپانی فرا رسیده است . درین سطح شما می بایست 5 اسم را از گذشته تعیین فرمایید

ثبت شرکت ها استعلام نام

 ثبت شرکت ها ثبت ملل، شما به آنان توصیه می دهید که یکی آن ها را گزینش نمایند . بایستی دقت داشته باشید که اسامی که ارائه می دهید نباید بوسیله فرد دیگری گزینش شده باشد

برای اطلاع از عدم گزینش اسم , بایستی سال فرمایید ثبت شرکت ها ثبت ملل،

 ثبت شرکت ها ثبت ملل، با دقت به نکات ذکر شده , تعیین اسم کمپانی قدم مهمی است و تأثیر بسزایی در موفقیت در تجارت داراست . شما می بایست یک اسم مطلوب و کوتاه تعیین فرمایید تا همگی بتوانند آن را تلفظ و به خاطر بسپارند ثبت شرکت ها ثبت ملل،

ثبت شرکت ها ثبت ملل،  در سطح بعدی شما بایستی مورد عمل کمپانی را تعیین فرمایید . قضیه کار بایستی از گذشته رقم خورده باشد و در‌این تراز صرفا در وبسایت ثبت شود

ثبت شرکت ها ثبت ملل، سیستم تعدادی حیطه پیشنهادی را ارائه می‌دهد که بایستی یکی‌از آن‌ها را گزینش فرمائید

ثبت شرکت ها ثبت ملل،  بعد از تعیین مورد عمل کمپانی , بایستی راجع‌به سرمایه نخستین کمپانی و مبلغ پرداختی به وسیله هر فرد تصمیم گیری شود

آیین نامه ثبت شرکت ها

 ثبت شرکت ها ثبت ملل، این تراز هم فراوان اصلی است . ثبت شرکت ها ثبت ملل،  چون میزان سرمایه نخستین کمپانی بها و امکان اطمینان آن را انتخاب می نماید .

ثبت شرکت ها ثبت ملل،  در تراز بعدی , مدیران کمپانی می بایست اعضای هیئت مدیره و اشخاص حیاتی کمپانی را گزینش نمایند . حالت هریک از آن‌ها بایستی با بعضا از داده ها هویتی او ثبت شود .

درصورتی که تعداد اشخاص بیش تر از حد معین باشد , آنان می بایست فرم خاصی را در سیستم بارگیری نمایند و اسم خویش را در آن وارد نمایند .

اطلاعاتی مثل داده ها هویتی , نشانی پستی و داده ها تماس اشخاص بایستی در‌این بخش ثبت شود . براین اساس , خوب تر است این داده ها را از پیشین گردآوری فرمایید . بقیه داده ها از جمله میزان سهام و مسئولیت هریک از آنان هم گزینش می شود .

تراز 7 : در‌حالتی که کمپانی شعبه محرمانه داراست , درین تراز می بایست داده ها مرتبط با آن را وارد فرمایید که موسسه ها در اولِ ساخت معمولاً شعبه دیگری ندارند . درصورتی که شاخه ای نیست , مورد no branch را گزینش نمایید .

ثبت شرکت ها ثبت ملل،  درین سطح , شما می بایست تبلیغات کمپانی را برای کسب داده ها در یک خبرنامه کثیرالانتشار منتشر نمائید

ثبت شرکت ها مسئولیت محدود 

ثبت شرکت ها ثبت ملل،  بررسی اساسنامه درین سطح انجام می شود . براساس داده ها کامل شدن شده , اساسنامه کمپانی به شما نشان داده می شود . درین سطح میتوانید اطلاعاتی را که می بایست تصحیح شوند دستکاری فرمائید .

این بخش تعدادی ضوابط را نشان میدهد که بایستی آن ها را با توجه بخوانید . همینطور , اساسنامه را با اعتنا در‌این بخش بخوانید تا در‌صورتی‌که نادرست کردید , آن را تصحیح فرمایید .

ثبت شرکت ها ثبت ملل، بعداز طی فرایند ضروری , تمامی سندها و مدارک اضطراری از جمله بعضی سندها , سندها مرتبط با اساسنامه , طومار کمپانی و ورقه ها مرتبط با اعضای هیئت مدیره را ارائه خواهید کرد .

آنگاه می‌توانید با استعمال از کد کمپانی ثبت شده , یک اطلاع رسانی در مجله قانونی منتشر نمایید ثبت شرکت ها ثبت ملل،

 ثبت شرکت ها ثبت ملل، بایستی دقت داشته باشید که می بایست اصل یا این که ورژن ای از این شماره مجله را به همراه داشته باشید . ازآنجاکه داده های مرتبط با کمپانی در آن ثبت شده و دارنده بها حقوقی متعددی می باشند , انجام بعضا امور هم حتمی است

 ثبت شرکت ها ثبت ملل، گونه های متمایز از ثبت شغل ها موجود است ثبت شرکت ها ثبت ملل، که هریک مزایا و معایب خویش را دارا‌هستند . ثبت شرکت ها ثبت ملل،  همینطور وضعیت داوطلبان در گزینش یک کدام از گونه های ثبت شرکت های تأثیر داراست . براین اساس می بایست مراقب باشید که موردی را که مطلوب تجارت شما باشد تعیین نمائید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن