بهترین تلویزیون برای سال 2020

بهترین تلویزیون برای سال 2020: LG OLED ، سامسونگ و TCL QLED ، سونی و ویزیو در مقایسهاگر هم اکنون به دنبال بهتر

توسط POSHTIBANNEWS در 7 دی 1399

بهترین تلویزیون برای سال 2020: LG OLED ، سامسونگ و TCL QLED ، سونی و ویزیو در مقایسه

اگر هم اکنون به دنبال بهترین تلویزیون برای خرید هستید ،تلویزیون گناوه خرید احتمالاً مدت زیادی از خرید تلویزیون آخر گذشته است. شما ممکن است با تمام اصطلاحات اصطلاحات تلویزیونی کنونی تازه باشید: قیمت تلویزیون گناوه  HDR ،  Ultra HD 4K ،  8K ،  OLED ،  QLED ،  120Hz  و  HDMI 2.1 . من مرور  تلویزیون  برای نزدیک به 20 سال ، از روز پس از  پلاسما  و  طرح عقب . تمرکز من این است که بهترین کیفیت تصویر را برای پول بدست آورم ، قیمت تلویزیون در گناوه https://fullvezion.com خواه به دنبال تلویزیون درجه یک OLED باشید یا چیزی کمی پر زرق و برق.

لیست زیر نشان دهنده بهترین تلویزیون هایی است که من در آزمایشگاه آزمایش CNET بررسی کرده ام (برای سال 2020 ، این زیرزمین من است ) ، جایی که من کیفیت تصویر ، تلویزیون هوشمند ، طراحی و ویژگی های آنها را در کنار هم مقایسه می کنم تا ببینم کدام یک از آنها ارزش خرید دارند. من مواردی مانند نسبت کنتراست ، کم نور شدن محلی ، زاویه دید و یکنواختی ، تاخیر ورودی بازی و میزان تازه سازی و همچنین اینکه تلویزیون به خوبی از سرویس های جریانی مانند Netflix ، Hulu و Disney Plus پشتیبانی می کند را بررسی می کنم.بندر گناوه در اینجا توصیه های من ،تلویزیون گناوه خرید با یادداشت های زیر به خاطر داشته باشید:

در غیر این صورت که موارد دیگری ذکر شده باشد ، تمام قیمت هایی که برای مدل های 65 اینچی مشاهده خواهید کرد.
به دنبال اندازه خاصی از صفحه هستید؟ اتمام کنید: تلویزیون های 32 اینچ ، تلویزیون های 43 اینچ ، تلویزیون های 55 اینچ ،  تلویزیون های 65 اینچ  و تلویزیون های 75 اینچ .
پایان سال ، از حوالی جمعه سیاه و دوشنبه سایبری شروع می شود تلویزیون گناوه خرید ، معمولاً بهترین زمان برای دستیابی به یک معامله خوب است. 

اگر نگران این هستید که تلویزیون سال آینده دارای یک ویژگی عالی باشد که اگر اکنون تلویزیون خریداری کرده اید ، آن را از دست خواهید داد ، آرام باشید. تلویزیون ها به طور کلی یک فناوری پیشرفته هستند خرید تلویزیون بندر گناوه و توصیه ما این است که اگر اکنون به تلویزیون جدیدی نیاز دارید ، باید یک تلویزیون تهیه کنید .
این لیست به صورت دوره ای به روز می شود

E D I T O R S ’ C H O I C E
نوامبر 2020

هیچ تلویزیونی که من تا به حال آزمایش کرده ام این کیفیت تصویر را برای این پول کم ارائه نمی دهد. سری 6 TCL 2020 دارای کیفیت تصویر بهتری نسبت به مدل قبلی خود است ، این به لطف  فناوری mini-LED  و  کم نور شدن محلی با آرایه کامل است  که به آن کمک می کند تا تقریباً در هر تلویزیون دیگری با این قیمت دایره داشته باشد.تلویزیون گناوه خرید این همچنین یک گزینه خوب برای گیمرها با حالت جدید THX است که ترکیبی از  تأخیر ورودی کم  و کنتراست زیاد است. گویی که این کافی نیست ، سیستم عامل Roku TV مورد علاقه ما است.

E D I T O R S ’ C H O I C E

نوامبر 2020

این چه می گویی؟ شما فقط بهترین تلویزیون را می خواهید ، پول بدون شی است؟ بفرمایید. در تست های کنار هم ، LG CX 2020 بهترین تلویزیونی است که من بررسی کرده ام ، با کنتراست جهانی ، دید عالی در خارج از زاویه و یکنواختی عالی. اگر توانایی خرید آن را دارید ، این تلویزیون OLED ال جی تلویزیونی است که می توانید از آن استفاده کنید.

جدا از TCL 6-Series بالا ، این نایب قهرمان بهترین تلویزیون با هزینه است. TCL دارای یک تصویر بهتر و سیستم HDTV هوشمند بهتر است ، بنابراین در کل یک تلویزیون برتر است ، اما گرانتر از چند صد دلار است. اگر توانایی خرید سری 6 را ندارید ، این ویزیو نایب قهرمان بسیار خوبی است.

اگر برای مارک X900H سونی ارزش قائل هستید ، با کیفیت تصویر هم تراز با سری 6 TCL و قیمتی که خیلی گران نیست ، یک انتخاب عالی است . و مجموعه اتصالات آن در واقع بهتر از TCL است. در زمستان 2020 از قابلیت ورودی 4K / 120Hz HDMI کامل برای به حداکثر رساندن ظرفیت جدید  Xbox Series X  و بندر گناوه  PlayStation 5 بهره مند می شود و در حال حاضر ارزان ترین تلویزیون است که با پخش آنتن ATSC 3.0 کار می کند .

Roku بستر مورد علاقه ما برای یک سرویس پخش مستقیم تلویزیونی مانند Netflix ، Hulu و Amazon Prime Video است و حتی بهتر است در تلویزیون پخته شود. این سری 4 TCL نمی تواند از نظر کیفیت تصویر هیچ یک از مدل های بالا را پشت سر بگذارد - وضوح 4K و سازگاری HDR هیچ کمکی به تصویر نمی کند - اما برای اکثر افراد ، به خصوص با این قیمت ، کاملاً مناسب است. 

اندازه ها: 43- ، 50- ، 55- ، 65- ، 75 اینچ. (قیمت نشان داده شده در زیر مربوط به اندازه 43 اینچ است. ) بررسی سری TCL S425 (تلویزیون روکو) ما را بخوانید .

سری 8 TCL همچنین دارای مینی ال ای دی است و نتیجه آن کنتراست عالی تلویزیون گناوه خرید ، روشنایی و دامنه دینامیکی بالا است که در مقایسه ساید بای ساید من ، از سری 6 گران قیمت می کاهد. کیفیت کلی تصویر کاملاً سطح تلویزیون OLED را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، اما تقریباً نزدیک می شود و هزینه آن بسیار کمتر است ، به خصوص در اندازه 75 اینچی.

سامسونگ مارک تلویزیونی است که بیش از دیگران تلویزیون می فروشد و مورد بندر گناوه علاقه ما برای سال 2020 سری Q80T است. طراحی براق آن در مقایسه با تلویزیونهای دیگر موجود در این لیست برجسته است - اگرچه LG CX OLED بسیار نازک حتی زیبا تر است - و همچنین کیفیت تصویر عالی ، اتصال بازی های نسل بعدی و یک سیستم عالی تلویزیون هوشمند را ارائه می دهد. تلویزیون های بالا مقادیر برتر هستند اما اگر به هر حال سامسونگ می خواهید ، این گزینه عالی برای بازی یا تماشای نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها ، YouTube TV و موارد

برای اندازه های کوچکتر از 55 اینچ و برای افرادی که از کیفیت تصویر برای هوشمند بودن بسیار ارزش دارند ، این تلویزیون های Roku غیر 4K بیشترین حس را دارند. تصویر "به اندازه کافی خوب" است و هوشمندهای داخلی بسیار عالی هستند - فقط به اندازه تماشای آخرین فصل محتوای "The Office" یا "Friends". و این قیمت برای اتاق کودک یا اتاق دوم که نیازی به صفحه نمایش گسترده ندارید مناسب است.

اندازه ها: 28- ، 32- ، 40- ، 43- ، 49 اینچ. (قیمت نشان داده شده در زیر برای اندازه 40 اینچی

سایر مواردی که باید درباره خرید تلویزیون بندر گناوه جدید بدانید

من کاملا مطمئن هستم که شما از هر یک از تلویزیون های فوق العاده راضی خواهید بود ، اما یک مجموعه جدید می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ باشد ، بنابراین شاید شما به دنبال کمی اطلاعات بیشتر هستید. این یک لیست سریع و کثیف است.

به نظر من بزرگتر بهتر است. تلویزیون های بزرگ ارزان تر از همیشه هستند و بهترین هزینه شما صرف خرید اندازه های صفحه نمایش بزرگ است تا ارتقا جزئی در کیفیت تصویر.
اگر سیستم تلویزیون هوشمند داخلی را دوست ندارید بندر گناوه ، همیشه می توانید یک پخش کننده رسانه اضافه کنید. استفاده از آنها ارزان و آسان است و بیشتر از اکثر تلویزیون های هوشمند تلویزیون گناوه خرید به روزرسانی می شوند. انتخاب های  بهترین پخش کننده های رسانه را مشاهده کنید .
کیفیت صدا در بیشتر بلندگوهای داخلی وحشتناک است ، بنابراین ارزش آن را دارد که مجموعه جدید خود را با نوار صدا یا سیستم بلندگو دیگر جفت کنید. موارد خوب از حدود 100 دلار شروع می شوند. بهترین نوارهای صدا را مشاهده کنید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن