Stalker 2: همه آخرین ارسال آخرالزمانی تیرانداز عاقبت

ایکس باکس بازی ویترین تا به حال تعداد زیادی از سرگرم کننده و هیجان انگیز اطلاعیه های آماده برای نسل بعدی و Sta

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

ایکس باکس بازی ویترین تا به حال تعداد زیادی از سرگرم کننده و هیجان انگیز اطلاعیه های آماده برای نسل بعدی و Stalker 2 از GSC Game World بود و به راحتی یکی از بزرگترین شگفتی است.

اصلی آن بی شمار بسط ایجاد کرده است خود را به عنوان یک مورد علاقه فرقه کلاسیک بر روی کامپیوتر و عاقبت خواهد بود گسترش رسیدن به خود را بر روی کنسول با بلند پروازانه و hauntingly واقع بینانه باز جهان به اکتشاف. در حالی که آشکار تریلر نشان نمی دهد مقدار پتانسیل Stalker 2 صادقانه بسیار سرسام آور است.

با داشتن توسعه دهندگان به تازگی منتشر شده یک پرسش و پاسخ که به کنکاش عمیق تر به همه چیز اعتماد بررسی شده وارد شده همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Stalker 2 از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تریلر, و بیشتر.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Stalker 2

چه Stalker 2?

Stalker 2 در ابتدا اعلام کرد در سال 2010 کمتر از یک سال پس از انتشار Stalker: Call of Pripyat. متاسفانه توسعه متوقف شد و این پروژه در نهایت خروج بازیکنان به شک که عاقبت به رادیواکتیو ماجراجویی که تا کنون ظهور.

چند سال بعد از آن آورده شده است را به محل موردتوجه وتماشای عموم به عنوان یک تمام عیار جانشین 2009 کلاسیک. جزئیات باقی می ماند و نه نور اما GSC Game World تایید کرده است این خواهد بود که گسترده تر, بیشتر بلند پروازانه تجربه از هر چیز آنها ساخته شده قبل از, که توضیح می دهد که چرا آن را در آینده به هر دو PC و کنسول های نسل بعد.

Stalker 2 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

مانند بسیاری از بازی اعلام کرد در طول مایکروسافت ایکس باکس, بازی, ویترین, تاریخ انتشار, اطلاعات Stalker 2 ابری است در بهترین حالت. در ابتدا برنامه ریزی شده برای یک 2021 انتشار وب سایت رسمی شرکت آمده است که GSC بازی آماده نیست به افشای زمانی که بازی در دسترس خواهد بود اشاره است که این احتمال وجود دارد یک زن و شوهر از سال های دور در حداقل.

از نظر سیستم عامل Stalker 2 خواهد بود از آمدن به ایکس باکس سری X و کامپیوتر. شما همچنین می توانید انتظار آن را در PS5 اما مایکروسافت امن است آن را به عنوان یک کنسول راه اندازی منحصر به فرد برای یک دوره مشخص از زمان.

Stalker 2 تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

شما می توانید اطلاعیه تریلر Stalker 2 در زیر است که مثبت خیس در فضای ما می توانیم از تجربه کامل:

مرتبط با: دولت از پوسیدگی 3

Stalker 2 گیم پلی – چگونه آن را بازی ؟

متاسفانه ما هنوز برای دیدن هر گونه واقعی گیم پلی برای Stalker 2 و با توجه به اولین بازی بیرون آمد بیش از یک دهه پیش از آن خواهد شد به احتمال زیاد به طور قابل توجهی پیشرفته. اما بازیکنان می توانند انتظار یک ترکیب مشابه از فضای بقا و gunplay به عنوان آنها سعی کنید و زنده ماندن در داخل منطقه ممنوعه.

"این یک ترکیب منحصر به فرد از FPS همهجانبه سیم کارت و ترسناک با ضخامت جو است. یکی از بزرگترین کفش جهان به تاریخ است که شما را به کاوش — همراه با حماسه انشعاب داستان با انتهای متعدد" می خواند وب سایت بازی. مدرن همهجانبه سیمز شامل عنوان Dishonored 2 و طعمه هر دو که استادانه تلاش از Arkane Studios. اگر Stalker 2 می تواند رسیدن به حتی نیمی از این درخشش ما در برای درمان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن