WhatsApp تست با استفاده از کدهای QR برای اضافه کردن تماس های جدید

در آخرین beta for WhatsApp به نظر می رسد که این شرکت هم اکنون در حال تست کردن یکی از ویژگی های جدید برای اضافه

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

در آخرین beta for WhatsApp به نظر می رسد که این شرکت هم اکنون در حال تست کردن یکی از ویژگی های جدید برای اضافه کردن اطلاعات تماس که در آن شما می توانید به سادگی با اسکن یک کد QR به آنها اضافه کردن به لیست مخاطبین واتساپ. این است که در مقابل قبل از که در آن شما نیاز به اضافه کردن کسی شماره تلفن به لیست تماس تلفن شما قبل از اینکه شما می توانید شروع به چت با آنها در WhatsApp.

تبلیغات

در بسیاری از این ویژگی بسیار دیر شده است. برنامه های مانند LINE و WeChat در حال حاضر پشتیبانی از اسکن کدهای QR برای اضافه کردن تماس. این می تواند کمک به افزایش حریم خصوصی چون در این موارد شما نمی خواهد می دانم که تعدادی از شخص شما در حال اضافه کردن به این معنی است که اگر شما حذف و یا جلوگیری از آنها نمی تواند به شما تماس بگیرید با استفاده از شماره تلفن خود را.

همچنین کارآمد تر و سریع تر به عنوان کسب و کار می تواند قرار داده تا کدهای QR بر روی وب سایت خود و یا مغازه و مشتریان می توانید آنها را اسکن برای اضافه کردن آنها را به واتساپ به جای ما از روش ذکر شده در بالا. با توجه به WABetaInfo آنها همچنین دریافتند که کاربران باید گزینه ای را برای لغو QR کد به این معنی است که اگر شما نمی خواهید که کسی با شما تماس نمی, شما می توانید دسترسی خود را به کد QR.

که می شود گفت این نسخه بتا است و معلوم نیست که از ویژگی های خواهد شد نورد از برای بیشتر کاربران اما امیدوارم از آن خواهد شد به زودی.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره, Android Apps, iOS و واتساپ. منبع: wabetainfo



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن