چه USB 4? پایان DisplayPort 2.0 پورت می تواند نزدیک

به نظر نمی رسد که مدت طولانی از پورت USB شروع به گرفتن است که بسیار خوب چلپ چلوپ از رنگ به تعیین USB 3.0 بود ا

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

به نظر نمی رسد که مدت طولانی از پورت USB شروع به گرفتن است که بسیار خوب چلپ چلوپ از رنگ به تعیین USB 3.0 بود اما در واقع در سال 2010 پس از یک USB 4 ارتقا است که احتمالا به علت. در اینجا آنچه در آن است.

USB استاندارد نشده باقی ماند و رکود پس از این مقدمه از USB 3.0 البته USB 3.1 USB 3.1 Gen2 و USB 3.2. اما USB 4 وعده جهش بزرگ در داده ها-انتقال بار آن را پشتیبانی می کند – از جمله یک زمین لرزه شمول است که می تواند پایان دادن به این نیاز به صورت جداگانه پورت DisplayPort 2.0.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

چه USB 4?

USB 4 تنظیم شده است برای حمایت از قطعنامه های صفحه نمایش 8K (از طریق CNET) – یک استاندارد در حال حاضر تنها پشتیبانی توسط پورت و کابل قادر به استفاده از پورت 2.0.

حتی اگر استاندارد جدید راه اندازی می کند در این سال آن را به عنوان شایعهانتظار نداریم که آن را به ورزش DisplayPort 2.0 استاندارد در هنگام ورود. 8K پشتیبانی از صفحه نمایش از طریق پورت 2.0 در دسترس نخواهد بود تا زمانی که حداقل 2021.

در حالی که مردم ممکن است عمدتا نور در ایده رهایی خود را از یکی از chunkier مانیتور یا کامپیوتر دکل بنادر وجود دارد و حتی بیشتر برای عشق وقتی که می آید به USB ارتقا دهید.

USB 4 خواهد شد و همچنین انتقال اطلاعات با سرعت دو برابر نسبت به زمان USB 3.2 استاندارد از 20Gbps به 40Gbps – و همچنین بهتر تخصیص پهنای باند بین همزمان ویدئو و انتقال داده ها.

افزایش سرعت و علاوه بر این از حمایت بسیار استانداردهای مورد معنی است که زمانی که آن را می آید در اطراف ما شاهد خواهید بود بیشتر و بیشتر دستگاه های ورزشی متعدد USB 4 پورت و نه باید برای یک انتخاب گسترده تر است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی

در حالی که تحکیم برای تلفن های موبایل خوب در تئوری آن ما را به آنچه که عوارض آن می تواند به ارمغان بیاورد. اولا همانطور که با تمام استانداردهای جدید آن می تواند در مورد برخی از سازگاری مسائل – قدیمی خود را با تکنولوژی به طور بالقوه نیاز به یک دانگل برای انطباق با پورت های جدید. USB 3 بود قادر به در حال اجرا در سراسر هر دو USB و USB-C اما این استاندارد جدید نیاز به یک جدید USB-C اتصال به تابع.

USB 4 دستگاه نیز لازم نیست به پشتیبانی از تاندربولت 3 (یا صاعقه 4 هنگامی که به اطراف می آید) که می تواند باعث برخی از سردرگمی اگر چه این است که هیچ تفاوتی به USB 3. Clarity در ماده کلیدی خواهد بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن