وسترن دیجیتال رونمایی جدید 'گذرنامه من' SSDs

درایوهای خارجی جدید نیست و مفید هستند اگر شما در اطراف بسیاری حرکت می کند و نیاز به تخلیه داده ها. این امر به

توسط POSHTIBANNEWS در 31 مرداد 1399
درایوهای خارجی جدید نیست و مفید هستند اگر شما در اطراف بسیاری حرکت می کند و نیاز به تخلیه داده ها. این امر به ویژه برای سازندگانی مانند هنرمندان گرافیک، عکاسان، و ویراستاران ویدئو صادق است. اگر شما به دنبال یک راه حل ذخیره سازی خارجی جدید, سپس شما ممکن است بخواهید برای بررسی وسترن دیجیتال جدید گذرنامه من SSDs.
تبلیغات

این SSDهای جدید در اندازه های ذخیره سازی مختلفی ارائه می شوند و تا 2TB خواهند رفت. آنها همچنین به رخ کشیدن استفاده از فن آوری NVMe است که اجازه خواهد داد که آنها را به آمار سرعت نوشتن تا t0 1،000MB / s و خواندن سرعت تا 1،050MB / s. آنها همچنین ویژگی رمز عبور را فعال کنید 256 بیتی رمزگذاری سخت افزار AES است که فایل های خود را از چشم پرنیان محافظت, همراه با مقاومت در برابر شوک و لرزش, و اتصال USB-C است که آن را آسان تر برای کامپیوترهای جدیدتر است که ممکن است خندق پورت USB-A سنتی تر استفاده کنید.

به گفته سوزان پارک، معاون رئیس جمهور، راه حل های مصرف کننده، وسترن دیجیتال، «این یک راه حل قدرتمند و پیچیده برای سازندگان محتوای روزمره، متصدیان و سرگرمی هایی است که باید فایل ها را به سرعت جابه جا کنند. گوشه های گرد، تکان دادن یال ها و لبه های نرم افزایش قابلیت حمل گذرنامه من SSD و آن را آسان برای حمل، در عین حال همچنین به طور مشخص به عنوان یک عضو در WD برنده جایزه من گذرنامه محصول ترکیب قابل تشخیص است."

SSDs تمایل به بیشتر مورد علاقه است که HDDs به دلیل عدم حرکت قطعات، ساخت سریع تر، کمتر مستعد شکست مکانیکی، و همچنین کوچکتر است. قیمت ذخیره سازی SSD نیز در طول سال ها کاهش یافته است، و آنها را کمی مقرون به صرفه تر است. مدل ۵۰۰ گیگابایتی ۱۲۰ دلار قیمت گذاری خواهد شد که مدل ۱TB ۲۰۰ دلار است و مدل ۲TB به قیمت ۳۸۰ دلار خواهد رفت.

Filed in Gadgets. اطلاعات بیشتر در مورد وسترن دیجیتال. منبع: روشن شده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن