WatchOS 7 به روز رسانی: جدید اپل دیده بان ویژگی های نشان داد در WWDC

WWDC سال 2020 به ارمغان آورد اخبار از این سال بزرگ اپل سازمان دیده بان به روز رسانی – WatchOS 7. برای تمام ویژ

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

WWDC سال 2020 به ارمغان آورد اخبار از این سال بزرگ اپل سازمان دیده بان به روز رسانی – WatchOS 7. برای تمام ویژگی های جدید و بیشتر در آینده از این سال فقط نگه داشتن خواندن.

اپل پرده برداری کرده است همه از عمده ویژگی های جدید است که سازمان دیده بان اپل کاربران می توانند لذت بردن از با WatchOS 7 از جمله برخی از ویژگی های کلیدی مانند ردیابی خواب – که طرفداران شده اند تقاضاهای مصرانه برای. در اینجا تمام کلید WatchOS 7 جزئیات است که اعلام شد در طول این سال WWDC رویداد.

WatchOS 7 ویژگی های جدید اپل دیده بان ویژگی های این سال آینده

عوارض

داشتن گزینه برای پر کردن سازمان دیده بان خود را با boatload از عوارض همواره یک کلید قرعه کشی از دیده بان اپل UI اما WatchOS 7 را حتی بیشتر سازگاری برنامه به جدول.

یکی از جدید watch faces تأکید فوق العاده بزرگ عوارض ایده آل برای هر کسی که دارای مشکل خواندن و متکی بر بزرگتر اندازه فونت.

سازمان دیده بان چهره های

اگر شده است وجود دارد یکی از ویژگی های کلیدی است که اپل دیده بان از دست رفته را در صورت پوشیدن سیستم عامل آن را سفارشی سازی و به اشتراک گذاری سازمان دیده بان مواجه است. خوب با WatchOS 7 اپل در نهایت آوردن ساده تماشای چهره های به دیده بان اپل.

نه تنها شما را قادر به کشف سرپرستی سازمان دیده بان چهره با مارک های شناخته شده در لمس یک دکمه اما شما همچنین قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود را با دوستان و خانواده از طریق رسانه های اجتماعی. برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود شما وجود دارد می تواند یک سهم جدید از ویژگی های است که به نظر می رسد هر زمان که شما انجام یک فشار طولانی در سازمان دیده بان خود را.

اگر از پیش تعیین شده سازمان دیده بان چهره دارای عوارض استفاده از برنامه های کاربردی که در حال حاضر نصب شده بر روی گوشی شما نشان داده می شود با لینک مستقیم به برنامه های درگیر بنابراین شما می توانید آنها را دانلود بلافاصله.

نقشه های اپل

فقط به عنوان در iOS 14 را ببینید یک جهش بزرگ رو به جلو با نقشه های اپل, بنابراین بیش از حد خواهد شد که سازمان دیده بان اپل و WatchOS 7. با جزئیات جدید اضافه شده در نقشه های اپل, به روز رسانی, شما قادر خواهید بود برای به دست آوردن حتی بیشتر اطلاعات فرستاده شده به طور مستقیم به اپل دیده بان در طول یک سفر.

برای مثال در طول یک دوچرخه سوار خود اپل دیده بان خواهد شد در حال حاضر به شما اجازه می دانم که اگر یک آینده منطقه دارای چرخه خطوط و یا اگر وجود پله ها در طول راه و در نقطه ای که شما نیاز به پیاده کردن و حمل دوچرخه خود را.

تمرین/تناسب اندام

در اخبار است که مطمئن شوید که به عنوان یک موهبت الهی برای هر کسی که با برکت رقص مهارت های WatchOS 7 اجازه خواهد داد که سازمان دیده بان اپل برای آهنگ رقص به عنوان یک تمرین است. در طول WWDC livestream چند سبک رقص از جمله بالیوود و قلبی رقص ذکر شده بود اما بسیاری از بیشتر دنبال خواهد شد.

جدید تمرین ردیابی خواهد تکیه بر اپل دیده بان ژیروسکوپ و شتاب سنج به دقت نظارت خود را حرکت می کند و با ارائه دقیق خواندن.

به طور مشابه اپل دیده بان در حال حاضر قادر به پیگیری کاربردی تناسب اندام – یکی از ویژگی های مفید با توجه به این که در یک پست-Covid جهان, بسیاری از ما گرفته اند به استفاده کاربردی تناسب اندام در خانه به عنوان وسیله ای برای ماندن در شکل. حتی بهتر از یک حالت استراحت نیز اضافه شده برای کمک به شما به ارمغان بیاورد ضربان قلب خود را پایین و سهولت از یک تمرین است.

بهداشت و ردیابی خواب

بدو دیده بان اپل کاربران را مجبور به قرار داده تا با دستگاه و عدم اختصاص داده شده ردیابی خواب – اما نه دیگر. ردیابی خواب به طور رسمی از آمدن به اپل دیده بان در WatchOS 7.

جدید خواب های ردیابی را در رابطه با آی فون خود را به تنظیم یک زمان در بستر' حالت که دستگاه های خود را استفاده از آرام بخش رنگ به شما آماده برای به رختخواب در حالی که همچنین قادر می سازد مزاحم نشوید. در سازمان دیده بان اپل, شما قادر خواهید بود برای تنظیم آلارم با صدا و یا خاموش آلارم جایی که اپل واچ به سادگی به لرزش در آید بیداری شما اما نه شریک زندگی خود را.

اپل متوقف نمی وجود دارد در سلامت مقابل با این حال به عنوان دیده بان اپل به زودی شستن دست پیگیری – بله شما که راست است. در یک نسبتا نجیب تلاش برای مبارزه با Coronavirus اپل دیده بان خواهد شد نگه داشتن گوش کردن به صدای آب در حال اجرا و حباب به ثبت نام اگر شما در حال شستن دست های خود را.

هنگامی که ردیابی آغاز می شود 20-دوم تایمر شمارش معکوس و ارتعاش به شما اجازه می دانم که اگر شما را متوقف شستن دست های خود را بیش از حد به زودی. هیچ کلمه ای وجود دارد و در عین حال هر چند در مورد اینکه آیا یا نه آن را می خوانم تولدت مبارک در این فرآیند است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن