12-inch بازوی مک بوک می توانید ببینید اپل بازگرداندن پروانه صفحه کلید

شایعات مدعی هستند که در WWDC سال 2020 اپل خواهد بود رونمایی جدید چیپست های ARM است که می تواند مورد استفاده قر

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

شایعات مدعی هستند که در WWDC سال 2020 اپل خواهد بود رونمایی جدید چیپست های ARM است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در آینده کامپیوتر. همچنین شایعه های اخیر این ادعا که اولین بازوی مبتنی بر کامپیوتر مک از اپل می تواند 12 اینچی, مک بوک, لپ تاپ که قطع شد در حالی که پیش.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که ممکن است همه. این پست در ق می رود تا آنجا که این ادعا که خاص این لپ تاپ در واقع می تواند اپل را پشت مخوف پروانه صفحه کلید است که بسیاری تا به حال فکر می کردند که با انجام پشت در 2019. برای کسانی که نا آشنا اپل معرفی پروانه طراحی صفحه کلید چند سال پیش.

این قرار بود حتی پایین تر مشخصات صفحه کلید نسبت به قبلی مک بوک, لپ تاپ بود اما متاسفانه گرفتار با همه نوع از مسائل. این منجر به اپل فرار از صفحه کلید بازگشت در اواخر سال 2019 زمانی که آنها راه اندازی 16-inch MacBook Pro. این شرکت حتی ارتقا لپ تاپ خود را در این سال به ورزش صفحه کلید جدید.

اما ما تا به حال شنیده و شایعه از ماه مه این سال است که اپل نبود انجام با صفحه کلید فقط رتبهدهی نشده است و هنوز هم در حال کار بر روی بهبود و اصلاح آن است. اگر این شایعه درست است به نظر می رسد که شاید ما می تواند آن را ببینید بازگشت در 12 اینچی مک بوک. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما این یکی شایعه امیدواریم درست نیست.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ و مک بوک. منبع: ق



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن