قیمت وان پلاس' بی سیم جوانه می تواند این AirPods به شرم

بازار شروع به تبدیل شدن به آب گرفتگی واقعی بی سیم از earbuds. در حالی که بسیاری از سرگرم کننده ساخته شده از اپ

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

بازار شروع به تبدیل شدن به آب گرفتگی واقعی بی سیم از earbuds. در حالی که بسیاری از سرگرم کننده ساخته شده از اپل زمانی که آنها راه اندازی AirPods آن به سرعت مشخص شد که این یک بخش بازار جدید را در نظر بگیرید. وان پلاس است که برای راه اندازی خود را جفت بی سیم از earbuds و آنها اذیت کردن قیمت آن است که می تواند با قرار دادن AirPods به شرم.

تبلیغات

با توجه به یک پست در وان پلاس Instagram حساب آنها اذیت کردن, راه اندازی از آینده خود را از earbuds خواهد شد که قیمت در $XX.XX. در حالی که قیمت واقعی هنوز به توان نشان داد, ما فقط می توانیم فرض کنیم که آن را به قیمت زیر $100. البته این احتمال وجود دارد از آن هزینه خواهد شد $99.99 اما هنوز 100 $در آن یک دختر بسیار خوب و مقرون به صرفه نسبت به برخی از رقابت وجود دارد.

که می شود گفت ما فرض کنید این واقعا یک مقایسه عادلانه به مقایسه وان پلاس از earbuds به AirPods. اپل طراحی شده تا اکوسیستم خود را در چنین راهی است که باعث می شود جفت محصولات خود را با هم گردیده است که یکی از اصلی تساوی از خرید AirPods با وجود آن subpar صدا و قیمت....

اما برای $100 ما قابل تصور است که برخی از مردم ممکن است مایل به رها برخی از این ویژگی ها برای یک جفت بی سیم از earbuds به خاطر راحتی. جزئیات بیشتر باید اعلام کرد فردا در وان پلاس, Nord رویداد پس از بررسی با ما برای به روز رسانی.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره AirPods, هدفون, و OnePlus. منبع: instagram



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن