آیروپاد 3 می تواند ویژگی های بسیار جذاب ایمنی شخصی

اضافه کنیدApple AirPods could one day warn wearers of approaching traffic and hazards by automatically adjusti

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399
اضافه کنید

Apple AirPods could one day warn wearers of approaching traffic and hazards by automatically adjusting the audio to make the users more aware of their surroundings.

حق ثبت اختراع، اعطا شده در اوایل این هفته و اولین بار توسط Apple Insider متوجه شد، می تواند یک نسخه سوپ شده از حالت شفافیت AirPods Pro را مشاهده کند، که کاربران را قادر می سازد تا صدای محیط بیشتری بشنوند.

این به عنوان یک "سیستم صوتی زمینه ای" توصیف شده است، که در آن سنسورها در هر گوشواره می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا انتخاب خطرات بالقوه و سپس کاهش یا قطع صدا در یک یا هر دو گوش، بسته به محل تهدید.

Apple AirPods patent

Apple از مثال یک دوچرخه سوار که نیاز به آگاهی ویژه هنگام بیرون سواری دارد استفاده می کند اگر یک ماشین یا دوچرخه سوار دیگری برای مثال در حال عبور باشد. همچنین این کار مفید خواهد بود زمانی که مردم خارج از راه رفتن بودند، در حالی که ترافیک عبور می کند از هر دو طرف آنها.

این ممکن است به کاربر اجازه دهد تا ترافیک را بشنود در حالی که هنوز هم گوش دادن به صدا از دستگاه های صوتی پوشیدنی، به عنوان مثال،" ثبت اختراع می خواند. "صوتی به گوش چپ ممکن است متوقف شود، جهش یافته، یا پایین تر به عنوان مردم به طور معمول با سمت چپ خود را به سمت جاده راه می روند."

مرتبط با : بهترین گوشواره های بی سیم واقعی 2020

این نمی تواند بیش از حد از کشش با توجه به موجود AirPods با استفاده از سنسور برای تعیین زمانی که گوشواره ها قرار داده شده و یا از گوش حذف, استفاده از صدا. در جای دیگر حق ثبت اختراع نیز می تواند برای اهداف سلامتی و تناسب اندام استفاده شود، کمک به کاربران کامل تعادل و توزیع وزن خود را در حالی که درگیر شدن در یک ژست یوگا، به عنوان مثال.

ثبت اختراع می خواند: "[T]او کاربر ممکن است در یک ژست یوگا باشد اما موقعیت او ممکن است کمی خاموش و یا در غیر این صورت زیر بهینه برای ژست است." نشانه های صوتی می تواند پس از آن به پوشاگر دستور به "توقف تکیه به سمت راست" و یا ارائه تشویق با گفتن آنها را به "شما می توانید وضعیت خود را با تغییر موضع خود را بهبود بخشد!"

آن عنصر از فن آوری خواستار "دستگاه سنجش" مانند تشک یوگا، که به نظر می رسه مثل یک تخته وی فیت به ما، به عنوان یک دستگاه همراه.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن