آیفون 12 پشتیبانی خواهد کرد هر دو 5G فن آوری های

آن است که به طور گسترده ای انتظار می رود که آیفون 12 راه اندازی این سال پشتیبانی خواهد کرد 5G اتصال. در این نق

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

آن است که به طور گسترده ای انتظار می رود که آیفون 12 راه اندازی این سال پشتیبانی خواهد کرد 5G اتصال. در این نقطه در زمان وجود دارد دو نوع متفاوت از 5G تکنولوژی استفاده شده توسط حامل – mmWave و زیر 6GHz بنابراین سوال این است که از این تکنولوژی استفاده خواهد شد توسط آیفون 12?

تبلیغات

به گزارش DigiTimes ظاهرا اپل, آیفون, 12 خواهد بود حمایت از هر دو فن آوری. این گزارش در ادامه به دولت است که این خواهد بود که اپل استراتژی 2020, اما از آن است که انتظار برای تغییر در 2021. ظاهرا برای شرکت 2021 اپل اپل می تواند چوب به یک 5G گروه پشتیبانی به معنی آن خواهد بود یا mmWave یا زیر 6GHz.

به اندازه کافی جالب توجه این است که آنچه ما در مورد شنیده بود در اوایل سال جاری که در آن آی فون 12 می تواند با راه اندازی یا حمایت از mmWave یا زیر 6GHz بسته به بازار آی فون راه اندازی شد.

برای کسانی که نا آشنا با mmWave یا زیر 6GHz این هر دو 5G فن آوری خواهد شد اما از یکدیگر متفاوت است. حامل است که استفاده از mmWave فناوری ارائه خواهد شد سریع تر از سرعت اگر چه حرکت نزولی این است که دامنه/پوشش کوتاه تر خواهد بود و طراحی شده است برای استفاده در بیشتر متراکم مناطق شهری است.

Sub-6GHz از سوی دیگر ارائه خواهد شد پوشش گسترده تر خواهد شد آهسته تر از mmWave اما هنوز هم سریع تر از LTE.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره 5g آی فون و آی فون 12. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن