تصاویر تیره: امید کمی سرخی بر روی PS4, Xbox One و PC در ماه اکتبر

امیدوار کننده, ترسناک بقا, عنوان تاریکی تصاویر: امید کمی است که در نهایت فرود در اکتبر 30 – فقط در زمان برای ه

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

امیدوار کننده, ترسناک بقا, عنوان تاریکی تصاویر: امید کمی است که در نهایت فرود در اکتبر 30 – فقط در زمان برای هالووین. از پرجرم درون آن باشد بازی سازندگان تا صبح این تاخیر عنوان ترسناک نشان دادن مقدار زیادی از وعده آن را به عنوان نزدیک انتشار.

تاریکی تصاویر گلچین به وضوح سینمایی کانون با به رسمیت شناخته بازیگران در اسکن و ظاهر شدن در نقش بازیگران. این بازی ویژگی های برخی از چهره های معروف از جمله پیپ تورنس (تاج) و Will Poulter (Black Mirror).

کمی امید در اصل میله میله برای تابستان, انتشار, اما به تعویق افتاد با توجه به اثرات COVID-19 در فرآیند توسعه. جدید خود را, تاریخ انتشار, می تواند بیشتر اتصالات هر چند آن را به عنوان به راحتی به تقاضا ترسناک محتوا که همیشه همراه هالووین.

به عنوان بخشی از تصاویر گلچین کمی امید به شرح زیر قبلی قسط از مدان. که تفرج برای اولین بار در این سری به همین بصری جذاب اما تقسیم نظر میان برخی از منتقدان.

ما آن را بررسی کردم سه و نیم ستاره امتیاز. مرد مدن است که قطعا لذت بخش اما آن را بدون نقص – تصاویری بودند متناقض و تنظیم به دور از الهام بخش است. ما منتقد گفت: "شخصیت های به یاد ماندنی تیغ تیز قدم زدن و خوب قرار داده می ترساند و آن را بسیار عالی و سرگرم کننده است."

مرتبط: بهترین بازی های ترسناک

یکی از انتقادات ما از مرد مدان آن کمی یکنواخت و خسته کننده تنظیم, اما این شهر از امید کمی به نظر می رسد امیدوار کننده تر زمینه برای این دوم تفرج و مصاحبه Poulter در یکی از نقش های برجسته به نظر می رسد مانند یک جا بزرگ – به خصوص پس از اجراهای به یاد ماندنی در آینه سیاه و سفید و Midsommar.

این داستان به دنبال یک گروه کوچک از دانشجویان که تبدیل به رشته فقط در خارج از شهر امید کمی با خود استاد. آنها در حال هدایت به شهر های عجیب و غریب مه و شاهد همه شیوه ای از وحشت. ما آماده و در انتظار برای دریافت spooked هنگامی که این رول در اطراف این ماه اکتبر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن