که مایلز مورالس?

دیدم PS5 آشکار تریلر مرد عنکبوتی: Miles Morales و بدانم که این webslinger است ؟ در مورد شما نیست در حال حاضر آ

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

دیدم PS5 آشکار تریلر مرد عنکبوتی: Miles Morales و بدانم که این webslinger است ؟ در مورد شما نیست در حال حاضر آشنا در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد مایلز مورالس.

که مایلز مورالس?

مایلز مورالس ایجاد writer Brian Michael Bendis و هنرمند سارا Pichelli و آورده بود به مارول کمیک خط در سال 2011. او برای اولین بار ظاهر شد در نهایت جهان که به تصویر کشیده مارول فهرستی از شخصیت های مدرن تر دوباره تصور را.

مایل به ارث برده مرد عنکبوتی گوشته از نهایی نسخه پیتر پارکر (نیز دوباره از مد افتاده توسط Bendis/علامت بیگلی) پس از آن شخصیت (spoiler alert!) درگذشت در سال 2011.

مرتبط با: PS5 آخرین اخبار – سونی کنسول نشان داد

مایل تحسین از یک آفریقایی-Latino میراث (مادر – ریو مورالس پدر – Jefferson Davis) که علائم او را به عنوان یکی از شخصیت های متنوع در سال های اخیر مارول تاریخ است. عموی خود را که هارون Davis – همچنین شناخته شده به عنوان ولگرد – شده است و اعلام شده توسط Mahershala Ali در Spider-Man: به عنکبوت-آیه و بازی های برگزار شده توسط Donald Glover در Spider-Man: بازگشت به خانه.

عنکبوت-آیه نسخه ابراز شده توسط Shameik مور (شائولین فوق العاده در Netflix بکشد به پایین) در حالی که تصویری-بازی نسخه توسط Insomniac Games است که ابراز شده توسط Nadji Jeter که او نیز فراهم می کند motion-capture عملکرد و چهره برای این شخصیت است.

مایل' گاز گرفته شده ژنتیکی مهندسی عنکبوتی (درست مانند اصلی 60 تجسم) اما در حالی که آن را اعطا مشابه قدرت تنظیم آن را نیز به او توانایی های جدید. او افزایش قدرت و چابکی از سلف خود, و همچنین به عنوان قادر به چوب به سطوح. او را به سختی شفا حکیم و در حالی که او به رخ کشیدن یک عنکبوت-حس آن تنها لگد به عمل هنگامی که مایل حواس فوری خطر است.

مایل' توانایی های جدید شامل تبدیل نامرئی (استتار اثر) و به کارگیری یک "سم' اعتصاب که شوک و incapacitates مخالفان.

او همچنین بسیار متمایز سیاه و لباس قرمز با وب اکشن از نوع مکانیکی نیست آلی نسخه.

به لطف 2015 راز جنگ مایل در حال حاضر شرکت وجود دارد با اصل پیتر پارکر در همان جهان است. شما می توانید به عنوان خوانده شده آخرین سوء استفاده در Miles Morales: مرد عنکبوتی کمیک و یا گرفتن او در آینده مرد عنکبوتی مایلز مورالس گسترش در پلی استیشن 5.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن