بهترین آمازون نخست سری ویدئو و تلویزیون را نشان می دهد به تماشای

بهترین نخست سری ویدئو و تلویزیون را نشان می دهد: یک اشتراک به نخست همچنین می افزاید: نخست تصویری به این معنی ک

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

بهترین نخست سری ویدئو و تلویزیون را نشان می دهد: یک اشتراک به نخست همچنین می افزاید: نخست تصویری به این معنی که شما می توانید شراب خواری-سازمان دیده بان یک طیف گسترده ای از محتوا به محتوای قلب خود را. مانند Netflix نخست تصویری دارای مقدار زیادی از تلویزیون نشان می دهد به تماشای اما آیا بهترین میدارد ؟ ؟ ؟

نخست تصویری کتابخانه ساخته شده است تا از اصل اختصاصی و برنامه نویسی مختلف از استودیوهای هالیوود. در حالی که آن را ندارد بزرگ, heavy hitters یا بین المللی انتخاب Netflix آن را فقط به عنوان گسترده و متنوع است. این راهنمای کمک خواهد کرد که شما غربال کردن از طریق همه باید تماشای تلویزیون را نشان می دهد در این سرویس است.

نه همه آمازون مطالب/اختصاصی مطالب در 4K HDR. اما برای یک لیست کامل از همه چیز است که ما را بررسی کنید راهنمای در مورد چگونه برای پیدا کردن, HDR, 4K محتوا در نخست تصویری.


بهترین سری نخست تصویری انگلستان: تلویزیون را نشان می دهد به تماشای در آمازون

اعتبار: Amazon Studios

بوش

6 فصل: 4K HDR/Dolby Vision/HDR10+/5.1

بوش اقتباس از مایکل کانلی کتاب بر اساس LAPD Detective Hieronymus "هری" بوش. همچنین به اثر بزرگ توسط Titus Welliver, Bosch نوع کارآگاه است که می شود کار انجام می شود بی نظیر خود را راه, در حالی که همچنین با داشتن آتشین نگرش به اقتدار است. و خانه خود را شگفت انگیز است.

این نشان می دهد که خیلی خوب آن را دستکمگرفتهشده. طول می کشد تا آن زمان اما روایت تاپیک ساخت به اوج هیجان در هر فصل. بوش است که به راحتی یکی از بهترین و جنایت نشان می دهد در دسترس است. هفتم و فصل نهایی است و با توجه به وارد 2021.

اعتبار: NBCUniversal

هانا

2 فصل: 4K HDR/HDR10+/5.1

اقتباس از جو رایت فیلم به همین نام است که ستاره دار Saoirse Ronan. آن را بیشتر و یا کمتر revisits داستان از همان ابتدا با جوئل کینامن جایگزین اریک بانا و Mireille Enos بازی کیت بلانشت ،

این مجموعه به شرح زیر است شبیه سیر مخلوط کردن هیجان انگیز, ژانر با آمدن از سن داستان اما کمتر از پری داستان یک ظاهر طراحی شده از رایت فیلم و تن کردن خشونت است. اساطیر گسترش یافته است و شخصیت های افزایش تا برای آنچه که یک کمی طولانی نفس اما هنوز هم سرگرم کننده سری.

اعتبار: Amazon Studios

گستره

3 فصل: 4K Ultra HD/5.1

بر اساس James S. A. کوری رمان گستره است که مجموعه ای از دو صد سال به آینده که در آن بشریت colonised منظومه شمسی است. گفت: از چند دیدگاه داستان می بیند یک توطئه را تهدید می کند به باز کردن صلح بین جناح های مختلف در شارژ از منظومه شمسی و در نتیجه یک جنگ تمام.

اگر شما دوست game, این راه اندازی مجدد Battlestar Galactica, پیشگویی هستند خوب است که شما می خواهم چگونه گستره مخلوط سیاسی, فتنه, sci-fi, space opera به یک داستان فوتی و فوری.

اعتبار: CBS Television

Star Trek: پیکارد

1 نجومی: HD/5.1

Netflix بکشد کشف, اما نخست تصویری است پیکارد. پاتریک استوارت رزومه خود را یاد نقش به عنوان سری میدارد تا 14 سال پس از بازنشستگی خود را از Starfleet. زندگی آرام زندگی در شتو پیکارد مرموز زن جوان می رسد در نیاز به کمک به او رسم او را بریزید.

همیشه خوب است برای دیدن پاتریک استوارت و در حالی که این است که آهسته تر serialised ورود به بازحمت حرکت کردن حکم آن را انجام داده با تقدیر از شخصیت و ویژگی های بازگشت تعدادی از شخصیت های محبوب.

اعتبار: NBCUniversal/Amazon Studios

مراجعت به وطن یامحل تحصیل

2 فصل: 4K HDR/HDR10+/5.1

بخانه بر اساس یک پادکست است و نشان می دهد که معاملات با تم حافظه و هویت. در هر فصل متفاوت است شخصیت داستان با محوریت مرموز Geist که به سربازان کمک می کند برگشت به زندگی عادی.

فصل اول دیدم جولیا رابرتز او کوچک-اولین صفحه نمایش به عنوان یک مسئول پرونده است که مشکلات به خاطر سپردن آنچه اتفاق افتاده در طول زمان خود را به کار در مراجعت به وطن یامحل تحصیل ابتکار. فصل دوم ویژگی های Janelle Monae به عنوان یکی دیگر مسئول پرونده که از خواب بیدار با هیچ حافظه که او است. زیبا کارگردانی شده و به خوبی عمل کرده و اولین فصل است که بیشتر درگیر رمز و راز از این دو.

اعتبار: Amazon Studios

همه یا هیچ: منچستر سیتی

سری محدود: 4K HDR/HDR10+/5.1

وجود دارد چند همه یا هیچ سری در نخست اما یکی از بیشترین علاقه را به بینندگان انگلستان است و منچستر سیتی از سری.

نقل شده توسط كينگزلي این docu-سری شرح زیر است شهرستان موفق 2017-18 فصل دیدم که آنها برنده شدن در لیگ برتر و لیگ کاپ. آن را می دهد بیننده پشت صحنه دسترسی به, بازیکنان, مدیریت و کارکنان مربیگری و در حالی که آن را veers نسبت براق تجاری در زمان ارزش آن را دارد برای تماشای پپ گواردیولا شگفت sweary و عجیب و غریب سخنرانی.

اعتبار: Starz

Outlander

5 فصل: HD/5.1

علاقه داشتن به یک بیت از عاشقانه ؟ Outlander اقتباس از Diana Gabaldon رمان است و در مورد یک پرستار سابق (Caitriona Balfe) در سال 1945 است که حمل و نقل از طریق زمان به اسکاتلند 1743. او با Sam Heughan کوهستانی جنگجو و خودش را در وسط یعقوبی شورش.

زن سروری, خفه شدن, فانتزی, عاشقانه و تاریخی, درام Outlander ثابت می شود اعتیاد آور مخلوط اگر شما مانند افسانه های حماسی و گسترده.

اعتبار: AMC

Halt and Catch Fire

فصل 4: HD/5.1

Halt And Catch Fire یک دوره درام مجموعه در 80s, که به معنی وحشی موهایشان مربع-به دنبال مناسب و پورشه convertibles. همچنین این دهه است که شاهد ظهور کامپیوتر و آنچه که در نهایت تبدیل به شبکه جهانی وب است.

پس fictionalised شخصیت اما در میان مجموعه پس زمینه از حوادث واقعی آن ترک سریال در مورد یک گروه از upstarts نوآوران و افراد هوشمند قادر به انجام خیلی کارهای گنگ. با اقدام بزرگ و قانع کننده روابط این است که به احتمال زیاد یکی از بهترین نشان می دهد شما هنوز به تماشا. شما باید جبران است که بلافاصله پس از آن در دسترس نخست را در تمامیت آن.

اعتبار: Sony Pictures/Amazon Studios

پسران

1 نجومی: 4K HDR/HDR10+/5.1

گارث انیس و Darick رابرتسون تحقیر فیلم پورنو طنز-کتاب کردم اقتباس آن را سزاوار. پس یک گروه از اوباش که مبارزه با فوق العاده شده افرادی که سوء استفاده از قدرت خود را, آن است که یک طنز آمیز و تاریک را در این ابرقهرمان نوع.

لنگر توسط Karl Urban, بیلی قصاب و Jack Quaid Hughie کمپبل در آن طول می کشد یک مسیر متفاوت به کمیک با یک پایان است که مجموعه بسیار جالب فصل دو. نگاه کردن به فصل آینده در ماه سپتامبر سال 2020 است.

اعتبار: NBCUniversal

آقای ربات

فصل 4: HD/5.1

آقای ربات بود از احساس که آن را برای اولین بار بیرون آمد اما به نظر می رسید به از دست دادن آن پاپ فرهنگ زمانه-y احساس در طول دوره اجرای آن است. هنوز که نباید شما جلوگیری از دادن آن را تماشا کنید. قبل از اسکار Rami Malek باعث می شود یک تصور بزرگ به عنوان الیوت الدرسون یک برنامه نویس به روز و vigilante هکر در شب که دچار اضطراب اجتماعی و افسردگی است.

ایجاد شده توسط Sam Esmail آن را به خوبی با کارگردانی جسورانه تصاویری که با الهام از Stanley Kubrick و 70 پارانویا پلیسی. در حال حاضر که سری به پایان رسید, شما می توانید شراب خواری سازمان دیده بان آن را در تمامیت آن.

اعتبار: پارامونت/Amazon Studios

Jack Ryan

2 فصل: 4K HDR/Dolby Vision/HDR10+/Atmos

این رتبه به عنوان یکی از بهتر Jack Ryan سازگاری با John Krasinski با اطمینان پله به تحلیلگر کفش. فصل اول دیدم رایان تا در برابر یک گروه تروریستی در حال آماده شدن برای حمله به ایالات متحده و دوم فصل گرم او را در آمریکای جنوبی در وسط سیاسی انتخابات در ونزوئلا.

عمل بزرگ است, به عنوان سرپرست و تولید ارزش است. آن را می تواند با استفاده از چند قسمت به تشریح شخصیت های آن و توطئه اما جک رایان است, در زمان, suspenseful اکشن/تریلر سیاسی.

اعتبار: 20th Century Fox

این است که ما

فصل 4: HD/5.1

این است که ما یکی از تحسین شده ترین تلویزیون نشان می دهد از دهه گذشته است. می آید از ذهن Dan Fogelman نوشت که دیوانه احمق عشق و همچنین یک دست در disney's Tangled.

پس داستان از یک مجموعه منحصر به فرد از سه قلو و پدر و مادر خود آن را بیشتر مجموعه در حال حاضر روز آن را به عنوان شرح زیر است بچه ها به بزرگسالان با فلش بک به پدر و مادر است. به عنوان یک مجموعه در مورد روابط عاطفی و چمدان از روابط خانوادگي آن هم دلگرم کننده و غم انگیز است. هنگامی که شما شروع به تماشای شما نمی خواهید برای متوقف کردن.

اعتبار: Amazon Studios

مرد در قلعه بالا

فصل 4: 4K HDR/HDR10+/5.1

اگر متحدین جنگ جهانی دوم برنده? این داستان در قلعه بالااقتباس از فیلیپ ک دیک رمان. آلمان نازی و امپراتوری ژاپن حکومت ایالات متحده در جایگزین 1962 و طرح لگد به دنده هنگامی که یک فیلم حلقه پدیدار آلمان و ژاپن از دست دادن جنگ یک حلقه به فکر ایجاد شده توسط افسانه ای در قلعه بالا.

آن را می فرستد سرب شخصیت در یک سفر از کشف و برخورد با این حلقه را به طور بالقوه انقلابی انشعابات. مرد در بالا Castle یکی از نخست تصویری اولین سری اصلی و هنوز هم می ایستد به عنوان یکی از بهترین آن مصرف آن متفکر فرض و تبدیل آن به یک جاذب سری.

اگر شما لذت بردن از پخش محتوای آنلاین و سپس آن را ضروری است که شما همچنین حفظ اطلاعات خصوصی خود را امن در حالی که گشت و گذار در وب است. آن را از همیشه آسان تر برای هکرها برای نفوذ به شبکه شما و سرقت اطلاعات شخصی خود را اما نه با VPN در دست است. ما چندین آزمایش تونن در اینجا در بررسی مورد اعتماد و دستچین بهترین VPN deals است که در دسترس هستند در حال حاضر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن