iPadOS 14 ویژگی ها: جدید, جستجو, سیری و اپل مداد ویژگی های نشان داد

اپل اعلام کرده است یک نرم افزار به روز رسانی برای iPad خود را, قرص, و در قالب iPadOS 14. در مجازی رویداد WWDC

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

اپل اعلام کرده است یک نرم افزار به روز رسانی برای iPad خود را, قرص, و در قالب iPadOS 14.

در مجازی رویداد WWDC اپل اعلام کرد تغییرات در سیری جستجو تماس های دریافتی تجربه یک نوار کناری جدید برای نرم افزار و برخی از درخشان جدید دست خط تجارب برای اپل مداد کاربران است.

این شرکت همچنین گفت: همه از ویژگی های جدید اعلام شده برای iOS 14 جمله پیشرفته گوگل, نقشه, جدید, پیام, ابزار قابل تنظیم ویدجت صفحه اصلی و نرم افزار Clips نیز پس از رسیدن بر روی iPad بیش از حد.

در حال حاضر, اجازه دهید نگاهی به آن قرص جدید-ویژگی های خاص از آمدن به سازگار قرص این پاییز.

نوار کناری

این شرکت عرضه برخی از طراحی جدید زبان برای برنامه های اپل یعنی در قالب یک نوار کناری است که می توان برای از گوشه بالا سمت چپ در برخی از برنامه های.

برای عکس, برای مثال, آن را قادر می سازد آسان سوئیچینگ بین منوها و آلبوم ها. شما حتی می توانید با استفاده از کشیدن و رها کردن به حرکت بین آلبوم های عکس کشیدن از روی صفحه نمایش اصلی و رها کردن در یک آلبوم نام در نوار کناری.

مرتبط با: WWDC سال 2020

این ستون های فرعی در حال نگهداری در طول برنامه هایی مانند یادداشت های, فایل تقویم و موسیقی است. موسیقی برنامه همچنین دارای یک صفحه نمایش کامل بازیکن است که باعث می شود بیشتر از اپل موسیقی را شعر از ویژگی های.

سیری

بسیاری از جدید اپل OS 14 ویژگی تمرکز بر حصول اطمینان از کارهای ساده نمی تسلط بر روی صفحه اصلی و یکی از کسانی است که سیری. هیچ واقعی وجود دارد نیاز به یک صفحه نمایش کامل برای تعامل با سیری و iPadOS 14 به ارمغان می آورد آن را به گوشه پایین سمت راست ارائه جمع و جور پاسخ.

تلفن تماس

صفحه نمایش تماس تلفنی یکی از کسانی که واقعا تکامل یافته از آی فون. iPadOS 14 تغییر است. به جای در نظر گرفتن اولویت خود را بیش از زمان فعالیت شما در حال حاضر دریافت یک اعلان در بالای صفحه نمایش شما را قادر میسازد تا به راحتی قبول یا رد تماس از FaceTime و یا برنامه های شخص ثالث مانند اسکایپ.

جستجو

اپل است که تسهیل جستجو و تجربه در iOS 14 به طور موثر ساخت یک کمی بیشتر شبیه به ویژه در مک. آن را در حال حاضر قدرتمند فشرده و نوار جستجو است که می توان بر روی صفحه نمایش خود را.

اپل نیز بهبود جهانی طبیعت جستجو ساخت آن را بهتر است به عنوان یک برنامه پرتاب, سایت یاب و نرم افزار و فایل discovery tool. این شرکت همچنین ساخت آن را آسان تر برای پیدا کردن اطلاعات تماس از طریق نوار جستجو


اپل مداد

iPadOS طول می کشد دست خط به سطح بعدی. جدید خط ناخوانا ابزار باعث می شود آن را ممکن است برای نوشتن به طور مستقیم به هر متن نوار و آن را به راحتی تبدیل به متن. دست کشیده اشکال را نیز به طور خودکار مطابق مناسب نسبت با خطوط مستقیم به بوت.

تشخیص دست خط در اسناد و مدارک است که در حال حاضر بسیار بهتر است. شما می توانید برش و کپی کلمات یا خطوط ساخت آن را آسان تر به حرکت دست نوشته متن در اطراف یک سند و یا قرار دادن آن در جای دیگر به صورت متن. اپل می گوید این ویژگی ها معنی خواهد بود که کاربران لازم نیست برای قرار دادن مداد خود را به عنوان اغلب.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن