Silent Hill می تواند ساخت باز گشت به عنوان یک PS5 منحصر به فرد – گزارش

یک گزارش جدید پدید آمده آنلاین است که ادعا می کند یک راه اندازی مجدد نرم از Silent Hill حق رای دادن در حال توس

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

یک گزارش جدید پدید آمده آنلاین است که ادعا می کند یک راه اندازی مجدد نرم از Silent Hill حق رای دادن در حال توسعه به عنوان یک PS5 منحصر به فرد.

این اطلاعات جدید می آید حسن نیت ارائه میدهد از AestheticGamer در توییتر که قبلا رله اطلاعات دقیق در حق رای دادن در سال گذشته است.

آنها ادعا می کنند که در آینده راه اندازی مجدد در حال حاضر در حال توسعه در ژاپن استودیو که قبلا مسئول Gravity Rush 2 و Astro ربات: ماموریت نجات که هر دو نسبتا عالی در حق خود.

مرتبط: بهترین پلی استیشن 5 بازی

توسعه آغاز شد و در سال 2019 پس از کونامی صرف نامشخص مقدار از زمان خرید در اطراف این ایده از یک اپیزودیک Silent Hill تجربه های مختلف با شرکای بالقوه است. این منجر به راه اندازی مجدد نرم است که در حال حاضر شایعه در آثار سونی در ژاپن است.

تعدادی از اصلی کارکنان از حق رای دادن سایلنت هیل خواهد شد بازگشت به کار بر روی این پروژه که شامل Keiichiro Toyama به عنوان مدیر آکیرا Yaomoka به عنوان آهنگساز و Masahiro Ito در سمت هنری از همه چیز.

آن را به عنوان نزدیک به تیم سکوت به عنوان ما در حال رفتن به دریافت کنید و اگر همه این شایعات حلقه درست آن می تواند منجر به یک واقعا خیره کننده احیای برای ترسناک بقا حق رای دادن. منبع متحده آن است که در حال حاضر در قابل دولت و یک نسخه ی نمایشی نشان داده خواهد شد پس برنامه ریزی شده خود را نشان می دهد.

فراتر از یک تعداد انگشت شماری از شخص ثالث تلاش های ما در حال حاضر می دانم که هیچ چیزی در مورد PS5 کتابخانه با Sony سکوت (با عرض پوزش) در جلو منحصر به فرد. شایعات هستند فراوانند که از آن خواهد شد برگزاری یک عمده فاش رویداد در ماه ژوئن که احتمالا شامل یک دسته از انتقادات مربوط به کنسول راه اندازی بازی.

PS4 هنوز هم قوی است تخته سنگ جلوتر از آن با ارواح از تسوشیما و The Last of Us 2 تنظیم می رسند در ماه های آینده به عنوان swansongs برای بسیار محبوب کنسول. هر دو آنها را نگاه بسیار عالی و ما در تیم اعتماد نمی توانید صبر کنید تا در نهایت دست ما بر آنها.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب